ik heb wat ideetjes nodig voor mijn lampen. nu herfst en kerst weg is zijn ze zo leeg en kaal. 12 jan is dochter lief jarig (3 alweer) wie o wie heeft leuke ideetjes (die niet te veel geld kosten)
veertjes erin, of potpourri?? Leuke lampen trouwens, had je daar met kerst ballen inzitten ofzo?? Waar heb je ze vandaan??
met de herfst vol met herfstblaadjs en minipompoenen (xenos) en met kerst idd kerstballen erin (heel stom heb er geen foto van) de lampen komen weg bij onze grote vriend ikea hihi
laagje nepsneeuw met sneeuwpopjes (action) opgeblazen waterballonnen (zijn klein) en confettie ik denk nog even
iets meer werk: je knipt een plastic doorzichtige baan ter grootte van de binnenkant, die beschilder je met.... (sterren, sneeuwvlokken, naam jarige jop en hoera, schaatstafereel...) en die doe je er in (wel doorschijnende verf gebruiken) je kan dat ook doen met gewoon papier, moet je insmeren met olie dan. schaatsen, sleetje (kan je in mini kopen) sjaaltje erin strikken ik wil ze ook!
Wat ook een leuk idee is om stukjes voile stof er in te draperen met bv wat sneeuwbolletjes of zilver balletjes of iets anders. Als je bij bv de action kijkt kun je voor weinig al iets moois kopen. Weet natuurlijk niet hoe het zit met brandgevaar.