Hoi Hoi, Mijn zwager gaat trouwen en we willen 50 euro in een brood stoppen. ( momenteel niet meer te besteden helaas, maar ze krijgen later nog wel wat ) Het liefst in meer kleingeld. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? thnx
Broodmix kopen in de supermarkt, dat afbakken in een cakevorm met de muntjes door het brooddeeg heen!
Muntgeld gewoon invouwen in het deeg bij de laatste stap. En voor het briefgeld kan je een zakje vouwen van aluminiumfolie. Wij hebben woensdag ook een (stief)zwager die trouwt. Ik vraag mij eigenlijk af welk bedrag daarvoor gebruikelijk is, Weet jij dat?
Nou ik schaam me eigenlijk al dat we maar 50 euro kunnen missen. We hebben t kadogeld iets minder moeten doen omdat ze heel graag ons op t vrijgezellenfeest wilden hebben die erg duur was. Maarja totdat ik werk heb is het niet anders..
Pookie, het ligt er ook aan hoe dicht de persoon bij je staat en wat je zelf kan missen natuurlijk! 50 euro vind ik een net bedrag, maar voor dicht bijstaande familie zou ik weer wat meer geven.