halo dames om heel eerlijk te zijn zit ik een klein beetje in de rats... had ik niet al weer ongesteld moeten zijn? weet iemand dit? wist niet waar ik de vraag neer moest zetten dus heb hem maar hier gezet.. help...........
Geef je BV? Dan kan het sowieso wat langer duren dan dat je FV geeft. Ikzelf ben pas ongesteld geworden (na het geven van BV) toen Finn 5 maanden oud was. Maar het kan geloof ik gemiddeld bijna een jaar duren. Zeker weten doe ik dat niet.
Dan nog hoef je je geen zorgen te maken, hoor! Het komt vanzelf. En dat kan best lang duren, hoeft niet. Gewoon van genieten dat je die ellende nog niet terug hebt, hahaha!
Ik stopte na 3 wk met bv, en toen ik bij de ha kwam om nog een hechting te verwijderen, vroeg ik wanneer ik weer kon beginnen met de pil. Toen zei ze; je kunt nu al beginnen, en na 1 strip is hij weer veilig. Ik ben na het stoppen vd strip vanzelf weer ongi geworden. Wel handig, anders had ik misschien ook heel lang erop moeten wachten.
Ik geef ook volledig flesvoeding en ik werd pas na 3,5 maand weer ongesteld.....ik had het niet gemist kan ik je vertellen! Volgens mij hoef je je nog geen zorgen te maken, ga anders inderdaad even langs de huisarts.