draag nu bijna 5 dagen een bril alleen nou tintelt savonds mijn neus waar de bril op rust het voelt echt heel erg raar is dit een zenuw ofzo?
Ik draag nu 18 jaar een bril, heb dus ook al de nodige montuurtjes versleten, maar kan niet echt zeggen dat ik het herken. Hij zit niet te strak ofzo??
yup, hij zit dan niet goed ik laat hem zelf regelmatig bijstellen als ik merk dat hij bijvoorbeeld sneller af glijdt, niet lekker meer zit, of als ik er een aardige tik tegen heb gehad.
ja als hij opzit zit hij dus wel lekker en hij zakt niet af ze hebben m zaterdag nog helemaal gesteld. kan mischien zijn dat ik moet wennen aan een bril op mijn neus het doet geen pijn maar gek verdoofd gevoel als ik mijn bril afheb gedaan en het blijft ook heb nu al uur niet op en gevoelis er nog steeds
Ik ken het gevoel, heb ik zelf ook. Weet niet wat je eraan kan doen. Misschien toch even wennen aan de bril.
ik moet wel zeggen, in het begin irriteerde de bril mij. Meer in de zin van dat ik ook iets voelde en hem dan liefst weer af zou zetten. Dit duurde wel eventjes hoor, voordat ik eraan gewend was. Misschien is het dan toch wennen als hij wel goed zit?
Ik denk dat je er ook wel aan moet wennen, moest ik in het begin helemaal, en nu als ik een nieuwe heb duurt het ook nog even voor ik er geen last meer van heb. Maar 'even' betekent hier een paar uur, en dag twee een uurtje ofzo. Dus ik zou toch even teruggaan om te laten kijken.
Ik ken dat gevoel wel, irritant gevoel.. ik heb dat ook bij somige zonnebrillen. denk dat je toch moet wennen eraan. Of idd nog keertje langs de opticien en je probleem voorleggen, mischien zit hij toch niet helemaal goed!