Wat heb ik spijt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat heb ik spijt dat ik mijn broer een verjaardagskaart heb gestuurd!

Kom ik vanavond op msn en krijg me toch een sheldpartij over me heen!
    En niet alleen wat nee hij heeft meerdere keren me bedreigd met de dood!

Zouden jullie hiervan aangifte doen? Het domme is dat ik de gesprekken niet heb opgeslagen.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is je achtergrond?
    Had je al ruzie met je broer? is hij in staat om je idd iets aan te doen ? zo ja. aangifte doen !

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja inderdaad, wat is de reden ervan dat je een scheldpartij over je heen kreeg?

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ken je achtergrond wel van verhalen en vind het heel sneu voor je, weet dat je zo aan het twijfelen was om wel of niet te sturen... denk dat het nu wel duidelijk is om gewoon niks meer van jou kant te laten komen.... :(

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Lovely, heb jij een tijdje geleden ook een topic geopend over die problemen met je broer?
    (kan het niet zo snel terugvinden, sorry, maar weet wel dat het vrij ernstig was)

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Oh meid! wat vreselijk!
    Aangifte doen hoor! en de volgende keer inderdaad opslaan. Was jou broer alcoholverslaafd? (dat had ik volgens mij al eens gelezen bij een topic van je?) als ik het fout heb..sorry..

Pfftt... ik word er koud van.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Van bedreiging moet je altijd aangifte doen, ook als het familie is.
    Sterkte en succes!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Eigenlijk is er geen reden, hij heeft een paar weken terug woorden gehad met mijn moeder. Dus geen ruzie met mij.
    Ik heb hem normaal hoi gezegd en gevraagd of alles goed is.

Mijn broer is alcoholist, dus ik ga ervan uit dat hij nu hoogstwaarschijnlijk dronken is, maar ik weet ook dat hij gerust aan een wapen kan komen.
    Hij heeft nu zelfs gezegd een 9mm in zijn bezit te hebben.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Meteen bellen, straks staat die mafkees aan je deur!
    Pfft wat een gedoe dan zeg :(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd aangifte doen !

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Aangifte doen. Wat een gedoe...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het is echt een mafkees! Ik vind het zo erg! Dat ie dit doet, je eigen zusje bedreigen.
    Ik zei ook tegen mijn man er is vroeger ontzettend veel gebeurd met hem hij heeft veel geflikt maar heb nooit mijn mond open getrokken. Zelfs niet nu ik er sinds een tijd achter ben dat hij alcoholist is en hij dus zelfs dronken is geweest terwijl mijn zoon bij hem logeerde.

Alleen maar ellende heeft hij mij bezorgd en ik ben altijd voor hem door het vuur gegaan en nu flikt ie me zoiets.

En dat arme neefje van mij! Wat moet ie met zo'n vader!

Hij is boos omdat mijn ouders hem de keiharde waarheid hebben gezegd en hij kan absoluut niet tegen de waarheid.

Ik ga met mijn man overleggen die zegt dat ik me er niet al te druk om moet maken en hij toch niks doet...maar vind bedreigen toch wel iets ernstigs!

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje wat erg voor je , probeer je je best te doen krijg je dit .. ik zou een beetje de situatie inschatten en als je denkt dat hij ergens toe in staat is , zeker aangifte doen ... sterkte

14. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik zeg ook aangifte doen,al is het alleen maar een melding ervan maken bij de politie,zodat als er iets gebeurd en je belt dat ze er zo zijn,je heb ook kids in huis

15. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    msn bewaard zelf ook de geschreven gesprekken of je moet dat uit hebben staan, even kijken wat het bij jou geval is.

En zeker melding van maken, kan me voorstellen dat het moeilijk is om gelijk aangifte te doen, maar er een melding van laten maken kan altijd en dan heb je gelijk al iets op papier staan voor mocht je alsnog aangifte willen doen of er valt weer iets voor, dan kunnen ze als je je echt bedreigt en angstig voelt ook een notitie bij je naam/nummer maken weet niet pcies hoe het werkt maar dan rukken ze gelijk met prio 1 uit als je belt ookal zeg je nog niks(zo is het mij ongeveer uitgelegd of het in praktijk goed werkt weet ik gelukkig niet)Dus ben je NU bang dan ook NU bellen en niet wachten tot de volgende morgen!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ik vind het zo moeilijk!
    Dat ik voor mijn eigen broer de politie zou moeten bellen is toch wel heel erg. En het doet ontzettend pijn,maar het maakt me ook heel erg kwaad.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jeetje, wat erg... Ik ken de achtergrond niet, en dat hoeft ook niet maar het klinkt ernstig...

Wat ik je nog wilde zeggen, msn maakt automatisch een berichtgeschiedenis aan. Dat staat altijd aan, die moet je handmatig uitzetten. Best kans dat als je even zoekt op je pc je het gesprek terug kunt vinden...

Heel veel sterkte!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De berichtengeschiedenis staat volgens mij uit, ik zou eens goed zoeken maar ben bang dat er niks bewaard is.

Ik ga nu lekker slapen, ik had al griep en nu ook nog eens flinke hoofdpijn door al dat gedoe.

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:( wat vreselijk voor je ...
    Ik zou denk ik ook aangifte doen :(

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    he meid wat vervelend zeg! heb je vorige topic wel een beetje gevolgd, ik denk dat je er wel een melding van moet maken, zijn ze elk geval op de hoogte en kun je altijd nog aangifte doen...

Deel Deze Pagina