Wat heb ik spijt!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    sterkte meid.

Ik zou wel de politie bellen en er een melding van maken. Dit is niet gelijk een aangifte, maar dan weten ze er al wel van. EN mocht het uit de hand lopen, kan je als nog aangifte doen en nemen ze die melding ook mee.

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    opslaan en aangeven.. vooral als je bang bent gewoon doen, dan weten ze tenminste dat hij je al heeft bedreigt..

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Meid wil je even zeggen dat je niet persee aangifte hoeft te doen.
    Je kan ook een melding maken. Dat betekent dat er n alarmbelletje zeg maar bij jou naam staat. Zodra er iets aan de hand is en je weer belt zien ze bij de politie dan ook meteen dat allarm belletje en weten ze dat er mogelijk iets speelt.
    Als je aangifte doet gaan ze ook met hem praten. Bij een melding (of hoe het heet, ben er niet zeker van want voor mij is het 7 jaar geleden dat ik deze info kreeg van de politie) doen ze dit niet maar zoals gezegd weten ze wel dat er mogelijk wat speelt. En kunnen ze als het nodig is sneller reageren.
    Maar zou dit dus WEL doen.
    Hij heeft dit misschien nog nooit gedaan. Hij zou waarschijnlijk ook nooit iets doen. Maar hij is wel onder invloed en je weet dan NOOIT wat hij al dan niet doet! Hij is een verslaafde meis. Die zijn onberekenbaar. Dat moet jij toch ook weten?
    Denk om jezelf en je gezinnetje. Zijn gezin moet hun eigen plan trekken. Erg verdrietig voor je neefje en schoonzus misschien. Maar jou gezin staat voor jou nu op nr 1!
    In ieder geval sterkte want ook al is er alleen de dreiging. Dit is EN n shock en n klap in je gezicht tegelijk.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje, ik zou dus ook meteen aangifte doen! Dit is toch niet normaal?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Thanks dames voor jullie tips.
    Ik ga er een melding van maken, hoe erg het ook is om een melding van je broer te maken dit gaat gewoon te ver.

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Hey meid,
    Jeetje wat erg!
    Dit is echt niet normaal.....die kerstkaart kan hij nu wel vergeten ;)
    Ik weet niet of hij die bedreigingen ook echt zou kunnen uitvoeren, want anders zou ik zeker aangifte doen.
    Maar goed, als je aangifte doet, ben je voor hem helemaal het doelwit ben ik bang.
    Jeetje wat lastig....

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dit gaat cker te ver. Succes ermee.
    Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vannacht?

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik persoonlijk zou er geen politie bij betrekken, nog niet...
    mijn broer heeft ook eens voor mij gestaan met een mes. en ik was wel bang maar heb dat niet laten merken.

ik zou hem gewoon eens opbellen en vragen wat zijn probleem is. zeggen dat jij niets te maken hebt met die ruzie met zijn ouders. zeggen dat jij zijn zus bent en dat als hij geen contact meer wil met jou hij dat gewoon moet zeggen ipv te dreigen met jou te doden... en vragen oftie wel goed wijs is. dat hij echt een probleem dat het nu al zover gekomen is dat hij zijn bloedeigen zus iets wil aan doen voor een verjaardagskaart... mss dat zijn ogen dan open gaan... dreigt hij dan nog eens dan de politie mss bellen? tis maar een idee van iemand die totaal niet bang is van haar broers he...

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik kwam heel moeilijk in slaap ik zat te hele tijd te overdenken wat heb ik gedaan of gezegd dat hij zo doet?
    Maar eigenlijk is er niks.
    Ik maak er een melding van en verder maak ik mij niet meer druk om hem.

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Als ik het zo lees heeft dat totaal geen nut ... integendeel ... Ik zou zelf ook niet zo bang voor mijn eigen broer zijn, maar wel wat ie eventueel met mijn kinderen zou kunnen doen. En mocht ie wel gekke dingen doen, nee ik zou het risico niet nemen en de politie informeren ...

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik ben ook niet bang voor mijn broer, absoluut niet. Hij zal wel weer dronken geweest zijn.
    Maar dat je familie gaat bedreigen dat gaat mij te ver.
    En je weet ook nooit hoe iemand die dronken is ook echt daadwerkelijk gaat handele.
    En wil hem wel bellen, maar hij is te laf om de telefoon op te nemen. Dus dat werkt niet.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Meis, ik zou ook aangifte doen! Zou me door niemand laten bedreigen, wat denkt-ie wel niet? En alcohol de 'schuld' geven is dan zo makkelijk voor zulke mensen.. Knuff voor jou!

13. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Meid je moet het niet bij jezelf zoeken. Jij hebt niks verkeerd gedaan. Hij was onder invloed en heeft verkeerde dingen tegen jou gezegd en niet andersom!
    Ik zou er ook melding van maken. Dan weet de politie er vanaf en het geeft je broer geen reden om weer uit zijn dak te gaan, omdat hij er niets vanaf weet!
    Succes en sterkte ermee.

Liefs Marieke

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Meis voor schuld niet naar jezelf kijken hoor. Dit heb JIJ niet gedaan!
    Dit is de alcohol die spreekt. En helaas is het dan zo dat je op den duur niet meer weet waar je broer ophoud en de alcohol begint zeg maar.
    Sterkte nog maals!

15. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    jee zeg, wat een ellende, weet nog wel dat ik ook had gezegd dat je gewoon een kaartje moest sturen, dat hij het vast zou waarderen.... dus niet!! nou lekkere broer dan zeg..:(

is wel jammer dat je het niet hebt opgeslagen, weet niet of je er zo wat mee kan bij de politie..als je er een melding van kan maken, zou ik het wel doen..
    maar zou je broer het echt doen?? Mischien weer gezegd in een dronken bui..?

sterkte meis

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Je zei dat je de msn gesprekken niet opgeslagen hebt,maar volgens mij gebeurt dat automatisch.
    Mijn vriend zei ooit dat als je zou willen je alle msn gesprekken terug kan vinden, maar ik denk wel dat je handig moet zijn met pc's.

17. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Wat een vervelende situatie zeg!
    Je zou ook naar de politie kunnen gaan en daar overleggen wat je het beste kan doen. Ze kunnen je uitleggen wat bijvoorbeeld de consequenties zijn van een melding en van een aangifte en misschien adviseren.
    Sterkte met de hele situatie!

18. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje, wat een drama zeg... Maar het komt me ook wel bekend voor, ik ken ook iemand die alcoholist is, en als ze gedronken hebben is het gewoon de drank die spreekt. Maar ik zou toch de politie bellen hoor. Al is het maar om hem een lesje te leren.

19. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Ik denk ook dat dat moet kunnen. Politie doet het volgens mij ook bij moord e.d. Misschien een computerexpert er bij halen?

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jezus zeg! kan me nog herinneren dat ik je geadviseerd heb om toch een kaart te sturen, sorry meid!

ik durf je geen advies te geven meer nu, maar wil je wel veel sterkte wensen! knuffel

Share This Page