Oh meiden ik zou willen dat ik nu al meteen een foto kon maken van de taart die we voor suprise gemaakt hebben! Hij is ZO goed gelukt en ZO mooi! En hij ziet er gewoon uit om OP te vreten! Maar hij is van zoutdeeg, acryl verf, karton en voegenkit En hij STINKT vreselijk naar azijn! Maar als je hem ziet....YUM YUM!!! Ben best wel beetje boel trots op mezelf En oooh zo bang dat er wat mee gebeurt voor de kit opgedroogt is.... Zou ZO zonde zijn...en niet te vergeten dezastreus voor mn vloerbedekking! Dat wilde ik even laten weten Foto's volgen snel! (mn man moet even thuis komen zodat hij n foto kan maken met zn mobieltje want de batterijen van de gewone camera zijn uiteraard weer eens op! Pff heb er gewoon honger van gekregen...
Arme degene die je getrokken hebt, haha. Heb je dr een hamer en beitel erbij gedaan? Ben benieuwd naar defoto's.
Hamer en beitel zijn niet nodig! Hij kan helemaal heel blijven. Er zit nml een luikje onderin met n gaatje erin. Wijsvinger erin en trekken en dan kan je zo bij een zakkie met pepernoten en een zakkie met kadootje Ga geen mooie taart maken om hem dan te laten vernielen! Al is dat ook wel n geinig idee....hmmm volgend jaar nog 1 x sint op de basis school... Ik zie al een cakeje van gips oid met kadootje erin verstopt in mn gedachte! Wel jammer datie af is hoor...
haha dat heb ik dus ook mijn man en ik hebben als suprise een vliegtuig gemaakt van china airlines, wij hebben ons (schoon)zusje en haar man getrokken en zijn laatst naar thailand geweest met china airlines. ben er ook helemaal trots op laat je snel je taart zien??
Lekker Wilma!hmmmm. Plaats reactie->paperclip drukken -> uploaden -> daarna weer paperclip, dan staat ie in je bericht.
Ah ZO moet dat. Heb al verschillende codes en alles geprobeert maar t wilde maar niet. Ik was al bang dat ik html enz verleerd was Danku! Lekker heh?! Alles stinkt hier naar azijn nu!
Zoontje is net thuis gekomen en hij heeft nu zoiets van eigenlijk wil ik hem liever zelf houden. Hij is zo mooi! (dat had ik stiekem ook al...hij staat ook erg leuk in mn kast moet ik zeggen!) Dankjewel voor de complimentjes!
ZO die ziet er echt supergoed uit zeg! Kan me voorstellen dat je die wel zelf in de kast wilt zetten, maar ja dan moet je nog weer een nieuwe suprise voor je zoontje maken, dus misschien toch dat gipstaartje?hihi