Is me werkelijk nog nooit opgevallen of andere vrouwen/mensen raar naar me kijken. Ik let daar eigenlijk niet zo op. En weet je: over het algemeen zijn mensen een stuk minder met jou bezig dan je denkt. Ze hebben al meer dan genoeg aan zichzelf namelijk! Kan je misschien wel helpen om dingen wat neutraler te interpreteren.
Nee hoor, helemaal niet vreemd en paranoide! Waarschijnlijk heb je, behalve dat je mooi bent, ook nog een bijzondere uitstraling. Iets wat anderen opvalt en ze onzeker of jaloers maakt. Dat heeft niet iedere vrouw, ook de knappere vrouwen niet. Maar er zijn er écht wel die hier last van hebben en omdat veel vrouwen dit niet herkennen, wil het nog niet zeggen dat het niet waar is. En nee, het hoeft echt niet zo te zijn dat je een arrogant hoofd hebt. Want dan zijn ze vaak juist wat voorzichtiger omdat je als een bitch overkomt. Sterk dus... Vaak is het juist de combinatie van mooi plus een mooie uitstraling. (of een sexuele uitstraling, is ook killing, haha) Maar andere vrouwen zeggen meestal dat het aan jezelf zal liggen. Een zacht karakter helpt ook niet mee als combinatie trouwens. Dat denken ze dat ze het wel kunnen maken, als het om collega's of vriendinnen gaat.
O en op je vraag hoe je zelf naar andere vrouwen doet TS, ik denk dat iedereen wel eens onzeker van een ander kan worden. Misschien niet bij iedereen op het gebied van uiterlijk maar dan kan het iets anders zijn. Dat is een heel normaal en menselijk gevoel. Maar wat doe je er vervolgens mee? Dat is denk ik wat je bedoelt he? Ik zou het bij mezelf houden, en me realiseren dat ik er nog niet helemaal ben wat zelfvertrouwen betreft. Maar lelijk naar anderen gaan doen omdat je zelf onzeker bent, nee...daar trek ik een grens. Zou ik zelf nooit doen en accepteer dat ook niet van een ander. Jouw probleem, hou het lekker!
Ik denk echt nooit. o wat een mooie vrouw of wat dit of dat ik ga kijken of boos kijken.. ik ben gewoon met mijn eigen ding bezig net zoals 80 % van de personen. het zou me niet eens opvallen als iemand boos naar me kijkt en ik zal me ook zeker niet onzeker gaan voelen door een blik van iemand anders?? waarom zou ik, je hebt nl geen idee wat iemand denkt..
Omdat ze overduidelijk laten blijken wat ze denken, boos kijken, onaardig doen. En al let je er zelf niet op, want het gebeurt ook vaak achter je rug en dan zie je het niet eens. Wijzen je partner of vriendinnen je er wel op, het valt op namelijk! Maar als je er geen last van hebt herken je dat natuurlijk ook niet. Dat is ook weer logisch.
Dat je er niets van aantrekken, helemaal mee eens! Vriendelijk glimlachen? Tuurlijk, maar gaat bij dit soort vrouwen écht niet helpen hoor, hahaha! Wel bij een hoop andere mensen gelukkig.
Ik flirt... Nee serieus! Ik ben nu zelf niet echt wat je noemt 'een super lekker wijf' ofzo, maar ik ben wel gebiologeerd door wat in mijn ogen 'perfect' is. Daar reageer ik dan weer op door te flirten. Tot nu toe maak ik er vooral vriendinnen mee, dus mijn aanpak zal best werken . Hoewel ik steeds vaker krijg te horen dat ze van mij niet verwachten dat ik een 'katje ben om zonder handschoenen aan te pakken'. Ze moesten eens weten... Ik ben juist echt wel heel erg gevoelig.
LOL dat herken ik wel.. Mensen denken ook altijd dat ik chagrijnig ben of arrogant, maar ik kijk gewoon altijd zo. Of ze denken idd dat ik een bitch ben, maar mensen die mij echt goed kennen weten dat ik juist ontzettend gevoelig ben. @TS, ik denk dat je teveel op andere mensen let, juist omdat je onzeker bent. Je denkt dat iedereen je in de gaten houdt en alles wat je doet gezien wordt. Er zullen vast wel es mensen naar je kijken, ongetwijfeld. Alleen door je onzekerheid ga je elke blik, elk gebaar en lichaamstaal ellelang analyseren. Waardoor je dus denkt dat mensen je niet moeten etc.
Als ik dit soort dingen lees denk ik dat ts zich te veel met anderen bezig houdt... Waarschijnlijk vinden al die vrouwen die naar jou 'kijken' jou echt niet zo interessant als dat jij denkt. Ik denk dat je je meer met jezelf bezig moet houden en je niet zo druk moet maken wat anderen van je denken.
Ik blijk soms ongemerkt arrogant te kijken..... maar heb dit zelf niet door! Vaak hoor ik dan : " kijk me niet aan met zo n arrogante blik " en dan denk ik echt van huh? ik weet van niks. Maar als je zo onzeker bent als jij dan kan ik mij voorstellen dat je denkt dat het allemaal betrekking heeft op jou. Maar waarschijnlijk zitten deze vrouwen in gedachten terwijl ze jou net aankijken. Als jij een aardig persoon bent, dan hebben de vrouwen geen reden om jou lelijk aan te kijken. Ik zou het lekker los laten en je niet zo onzeker voelen. Komt vast goed!
je bent een lekker wijf. Ot: ik kijk nogal nors van mezelf... of zoals de meeste mensen het noemen "arrogant". Maar als ik dan even vriendelijk lach krijg ik ook een lieve lach terug.
Eerlijk gezegd houd ik me totaal niet bezig met hoe mensen op me reageren. Ik geef zelf ook nooit evil eyes haha.. ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen met jou bezig is. Ik denk dat je dat zo voelt en inbeeld omdat je onzeker bent. Veel mensen hebben een chaggie uitstraling bij een ontspannen gezicht. Probeer gewoon te genieten van je leven zonder je onzekerheid op anderen te projecteren, lijkt me een stuk relaxter sterkte
Sommige mensen zijn alleen maar bezig met wat andere mensen van ze denken. En als iemand boos kijkt of lacht denken ze altijd dat het over hun gaat. Denk dat jij 1 van ben....sorry maar ik geloof niet dat andere jaloers zijn enz enz Ik denk dat je dingen in je hoofd haalt.
Ik heb nog nooit gedacht als ik een knappe vrouw zie om haar dan ff arrogant aan te kijken. Maar toch denk ik dat het best wel mogelijk is. Er bestaan echt een hele hoop (ziekelijk) jaloerse mensen helaas.
Pfff.. waar maak je je druk om... Volgens mij verbeeld je je een heleboel. Over jezelf en over anderen Meer kan ik er niet van maken.
Als ik je verhaal lees, denk ik eigenlijk alleen maar de hele tijd: jeetje joh, wat een laag zelfbeeld heb je idd, en wat denk je daardoor dat dat hele wereld om jezelf draait! Want dat gebeurt vaak met mensen die een laag zelfbeeld hebben: die betrekken alles op zichzelf en maken alles persoonlijk. Als je op straat loopt, kijken mensen naar je. Dat doe je simpelweg omdat je beweging ziet. Niet meer en niet minder vaak. Dat is dan niet omdat jij veel leuker zou zijn, of dat ze kwaad op jou zijn, of jaloers.... Ik zou dus proberen wat positiever naar jezelf te gaan kijken en wat minder bezig te zijn met wat anderen allemaal wel niet over jou denken/vinden, ook als ze jou helemaal niet kennen. Lijkt me dodelijk vermoeiend