Hallo meiden, ik heb even advies nodig waarvan ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Ik heb vandaag veel leuke shirtjes en jurkjes gekocht. Veel daarvan met een triangel bovenkant. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is een bovenkant net als een bikibi topje, twee van die driehoekjes zeg maar. Ik heb strapless bh's van Hunkemoller, maar die kan ik er niet onder dragen, dan zie je nog een aardig deel van de bh. Ik moet dus strapless bh's hebben waarvan het middendeel minder hoog is. Maar waar o waar koop ik dat??? Ik hoop op goede tips! Thanks.
ik weet niet wat je cupmaat is, maar tegenwoordig heb je ook van die plak-cups. schijnt ideaal te zijn. helaas gaat die vlieger voor mijn F-cup niet op!
Ik denk dat livera, hunkemoller en V&D misschien laag ingesneden bh's hebben. Er bestaan ook bh's verstelbare schouderbandjes. dan heb je ze niet over de schouders, maar rond de nek. Veel succes met je zoektocht! Er bestaan ook van die plakdingen die je onder je borsten kunt plakken die ze wat ondersteunen. Dat kan ook wel wat zijn. ik heb zelf de ervaring dat ze niet echt goed zitten/het gewenste effect hebben als je grotere borsten hebt.
Ik zou denk ik gewoon gaan kijken voor een halterbh, die passen daar bij mij altijd wel goed onder (gewoon bij Hunkemöller, Livera enzo hebben ze die wel).
Bedankt voor de snelle reactie! De tops en jurkjes hebben echt hele dunne bandjes, dus helaas gaat een halterbh dan niet werken. De bh bandjes zal je dan heel goed zien. De doorzichtige bandjes vind ik altijd behoorlijk aanwezig Die doorzichtige opplak pads heb ik een keer gehad. Ik was ze alweer vergeten. Toen vond ik het niet zo, maar misschien is het wel de enige oplossing nu. Ik denk dat ik die maar weer bestel mocht er geen ander adresje komen van iemand. Hema en Hunkemoller ben ik al geweest. Livera nog niet, dus die kan ik nog proberen.
Evt een push up bh? Ik heb er laatst één bij de wehkamp besteld. Het is er eentje waarmee je ook de bandjes op je rug kan kruisen of als een halter kan dragen. Ideaal! En ook laag uitgesneden.
Hey! Ik heb een tijdje geleden bij de v&d een "multi-functionele" bh gekocht. Was geloof ik van het merk After Eden. Met het multi-functionele bedoel ik; er zitten verschillende soorten bandje bij (doorzichtig en de kleur van de bh) die je op verschillende manieren kan dragen. Er zit ook een boekje bij met voorbeelden. Heb deze toen speciaal gekocht voor een topje met halter en een hele lage rug en werkt echt super! Zeker even het passen waard! Succes met je speurtocht! Liefs, Elena
Inderdaad, zo los ik het meestal ook op (ook omdat met mijn cup een strapless meestal niet lekker zit)