ja eigenlijk wel veel stress ja we hadden een eigenzaak hebben we moeten opgeven door ruzie met de pandeigenaar lang verhaal maar d8 ook aan spanningshoofdpijn
meer drinken en minder stressen. als je jezelf voorover buigt begint het dan de kloppen in je kaken of voorhoofd dan heb je een ontsteking zo niet is het gewoon spanning of te weinig gedronken met deze hitte.
ben bij de buurman geweest. en hij dacht idd aan spanningen enz,omdat me hartslag wel tekeer ging verder bloeddruk enz was goed. nog bedankt voor jullie reacties groetjes
Voorhoofdsholteontsteking is hetgeen mij meteen binnen schiet, ook verkouden erbij of verkouden geweest, of ergens allergisch voor (dan kunnen t ook nog poliepen zijn)
Ik ben zelf ook bekend met migraine. Wat jij beschrijft had ik enkele maanden geleden ook. Dacht eerst aan weer een migraineaanval maar de pijn bleef aanhouden. Kon niet meer slapen en kreeg felle steken in mijn oog,net of ze er met een mes in staken. Vond dit zo eng dat ik snachts naar de hap ben geweest. Bij mij was het clusterhoofdpijn,sindsdien heb ik het alweer een paar x gehad maar heb er nu medicijnen voor.
Hoi dames, Nou het is zo goed als over,alleen ben ik wel vaak moe heb geslapen vn 4 tot 8 vanmiddag Me man heeft vakantie tot 3 sept volgens mij heb ik gewoon rust nodig voel me wel vaak moe en heb nergens zin in.. (misschien een depressie op komst)
Heb je berichtjes zo even door gelezen Hoofdpijn, druk achter de ogen en snelle hartslag.. Mijn vader is toevallig dinsdag naar de dokter geweest omdat hij ook dit soort klachten had.. De dokter zei dat hij een zonnesteek had..