Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben vanacht om 1 uur zoo misselijk wakker geworden en hele erge spuit diaree (sorry). het is nu half 4 geweest , ik kan niet meer, ik ben al helemaal leeg. maar toch blijf ik spugen nu echt bittere gal, mijn maag doet onzetend zeer en het stopt maar niet. Is dit gewoon een buikgriep of moet ik de dokter bellen. groetjes
Klinkt erg naar zeg. Kan buikgriep zijn of dat je iets verkeerds hebt gegeten. Heb je ORS in huis? Of anders een bouillonblokje? Als het 's morgens nog niet over is zou ik wel even de dokter bellen ja. Sterkte!
Wat is ORS? Ik heb kopje slappe thee op, en die kwam er meteen weer uit. Dus nu ben ik bang om wat te eten en te drinken. Ik heb het ook iedere keer heel erg koud, zit gewoon te rillen en te klappertanden. Ik hoop dat het snel 8 uur is zodat ik de dokter kan bellen. Voel me zo rot,zit hier te huilen om dat ik niet weet wat ik moet doen.
ORS is een zoutoplossing. Zorgt ervoor dat je vocht vasthoudt. Maar ik vind het supervies (erg fijn als je zo misselijk bent) Hopelijk gaat het snel over. Wat heb je gegeten gisteravond?
Je lijkt mij wel. Heb nog niet gespuugd, maar ben wel eng op mijn maag en inderdaad ook diarree. Ook heb ik het zo koud, zit hier ook te rillen. De baby is in ieder geval nog druk genoeg, dus dat scheelt. Maar ik voel me niet lekker. Ben ook zo moe, dus ik ga zo nog maar een poging doen om te slapen.
Daar is niks mis mee, zou je zeggen. Al helpt appelstroop niet tegen de diarree. Ik weet niet of je daar al last van had.
Nee, het is vannacht begonnen, eerst spugen en daarna diaree. Behalve dat ik gisterenavond geen eetlust had, had ik nergens last van.
Vervelend hoor. Ik had gister ook nog nergens last van en heb ook gewoon lekker gegeten. En zelf aan het einde van de avond voelde ik me nog prima, maar nu ineens zo beroerd.
zou het dan een virus zijn, dat miss heerst. Waarom gebeuren zulke dingen altijd s'nachts hé. Ik ga nog proberen een kopje thee te drinken, want ik heb wel erge dorst. en hoop maar dat hij er in blijft.
Ja het is erg vervelend. Ben overdag al zo moe en die onderbroken nachten maken het niet beter. Ik ga ook nog maar even wat drinken, want dorst heb ik inderdaad ook, maar dat had ik gister al.
PPFFFF, Na dat die kop thee er weer uit was gekomen heb ik een uurtje geslapen. En net weer missleijk wakker, dus spugen en nog steeds diaree. Ik zit echt met een emmer op het toilet om dat het aan 2 kanten tegelijk er uit komt. zo effe de dokter bellen. bijna 8 uur
hey meis.. probeer anders een beschuitje te eten met een paar slokjes water. want miss kan je niet meteen bij de dokter terrecht. beschuidje blijft bij mij altijd wel zitten.
Ik durf echt niet te eten, heb zo,n last van mijn maag nu. En ben bang dat ik nog meer moet spugen. En de dokter is ook al ingesprek krijg hem niet te pakken.
ik denk eerlijk gezegd dat het buikgriep is... heb dat nou al ontelbaar veel keer gehad en dit lijkt er wel erg veel op. je weet op die momenten niet of dat je moet poepen of kosten want het wilt er allebei uit. ik zou toch echt gauw de huisarts bellen want het is geen pretje zo. maaruuhhhh hihhi ik zat net lekker een broodje te eten en toen ik je topic las pleurde het gekauwde zo uit mn mond. (dacht ff aan de geur van diarree en de smaak van gal en ging ook bijna over mn nek) heel veel beterschap alvast!
Ik mag om 09:10 bij de dokter zijn. Wat ben ik blij. Sorry lennylen dat ik je ontbijt niet zo fijn voor je heb gemaakt
Nou ik kom net bij de dokter vandaan, waarschijnlijk een buikgriep ja. Er is wel voor de zekerheid bloed afgenomen en daar moet ik morgen voor bellen. Maar wat balen ik mag er niks voor hebben ja zoutoplossing voor het uitdrogen, maar ik mag niks tegen de misselijkheid. Hoop maar dat ik het overleef,voel me echt beroerd.
Hoe lang mag je van de dokter zonder vocht dan? Je houdt toch niks binnen? Is hij niet bang dat je uitdroogt, dat is slecht voor de baby. Kan je niet aan het infuus? Beterschap!