Wat heb ik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lillybit, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hier is het gelukkig bij vanacht gebleven. Na mijn laatste berichtje, ben ik weer naar bed gegaan. Heb wel nog 2 uur wakker gelegen, maar gelukkig ben ik wel nog een paar uurtjes in slaap gevallen. En nu heb ik nergens meer last van.

Ik hoop dat jij je snel beter voelt Lillybit. Wel goed je drinken in de gaten houden en anders je inderdaad op laten nemen. Dan bel je gewoon de vk in plaats van de huisarts. Want buikgriep kan geen kwaad, maar je mag niet uitdrogen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Van buikgriep kan je ook uitdrogen hoor en hoe!
    Probeer ieder uur een paar slokjes lauw water te drinken, zeker als je er ook nog koorts bij hebt.
    Je mag trouwens gewoon norit hoor als je zwanger bent!

3. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    ik heb dit ook gehad.
    hield ook niks binnen.
    je moet alleen wel even ORS halen ik heb hem gekocht met een smaakje bij de apotheek dat is nog te drinken zonder smaakje is heel smerig.
    maakt niks uit als je het er meteen weer eruit gooit want het schijnt dat de stoffen wel snel opgenomen worden.
    sterkte veronique

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    tip dat ik van de ggd kreeg.. bij diarree en overgeven voor kids (die willen vaak geen ors) cola zonder prik (ff schudden met suiker erbij dan is de prik er zo uit) hele kleine slokjes en gewone zoute chips.. kids willen dat vaak wel hebben.. t houdt vocht vast en in cola zit de zelfde stoffen die ook in ORS zit.. dus dat helpt ook..

cola helpt hier ook tegen de misselijkheid (tip van vk.. ) wel kleine slokjes.. theelepeltjes.. anders krijgt je maag zo'n klap en gooit ie t er meteen weer uit..

wie weet helpt t...hier werkt t geweldig...ook toen ik bij de jongste (zwnagerschap) buikgriep had.. t verlichtte absoluut..

5. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ja ik heb ook ORS gehaald,dat is het enigste wat ik mocht.
    Gisteren kon ik ook echt niks dan alleen mar spugen en Diarree,het spugen is gelukkig gestopt, maar wel heel erg last van spieren nu in mijn rug.
    Maar ik voel me wel 100x beter dan gisteren.

Ik wist ook niet dat buikgriep zo besmettelijk is,
    Mijn oom en dochtertje hebben het van de week gehad.
    Maar toen ik op visite bij ze was, was het al 2dagen over.

Maar ja ik ga nog effe terug mijn bedje in.
    Als ik kan slapen, want ze zijn hier aan het bouwen vlak voor mijn huis.

In ieder geval bedankt meiden voor al jullie reactie,s.
    En Tascha ik oop dat je je snel weer betr voelt.
    Groetjes Lillybit

6. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    bel even je verloskundige of huisarts.
    dan kunnen je die je misschien verder helpen!

Deel Deze Pagina