Ik heb gewoon een lang nachthemd, maar als het echt koud is ook wel eens sokken en een pyamabroek, ben een echte koukleum. Weet ook soms niet hoe snel ik m'n kleren uit moet doen, om vervolgens in m'n nachthemd te schieten, en onder de wol te gaan. Wij hebben het winterdekbed er ook al op! Zomers heb ik een thirt aan, en alle dekens af.... Wij hebben trouwens 1 deken van 2.00 bij 2.00, dus meestal is het trekken 2 aparte dekens is wel warmer, maar goed...
Een string van me zelf of een boxershort van mijn man Wij hebben een 240 bij 220 dekbed dus lekker groot. Ook wij hebben al een winter dekbed erin.
ik slaap in een tshirt en een oma onderbroek of een boxer van mijn man tot zijn ergenis. Overdag draag ik altijd strings maar ik kan er gewoon niet in slapen. het maakt niet uit of het zomer is of winter,draag altijd het zelfde.
Ik draag nu pyama (ben ook zo een kou-kleum als het moet doe ik daar nog een trui overheen. Hebben ook een groot dekbed (220/240) en nog een deken eroverheen . En in de zomer string en een top maar wel een laken over me heen, of het moet echt heeeeeel extreem warm zijn.
pyama! zomers een kort broekje met een shirjte! of het moet al heel warm zijn dan alleen mijn string.... maar altijd onder de deken...... zonder deken kan ik niet slapen
Zomers niks aan in bed, als t buiten kouder wordt dan 20/18 graden dan gaat bij mij de warmtedeken er op hihi! en ik trek dan een t shirt oid aan en uiteraard sokken. (lekker romantisch)
ik ook alleen een onderbroek (zomer en winter), ik moet wel een laken/deken op mijn rug voelen.Het liefst het raam open, maar dat vind mijn man niet leuk.