hoi ik heb een vraagje wie heeft er na zijn keizersnee ook zo'n last van zijn geheugen niet alleen kleine dingen maar ik heb bv ook last van dat ik soms niet eens meer weet dat ik boodschappen heb gedaan.terwijl ik voor de bevalling juist een heel goed geheugen had vanmiddag moet ik daarvoor naar de huisarts omdat vrijdag de gynogoloog dat zei. mede omdat ik tijdens mijn bevalling 3 ruggenprikken heb gehad waarvan 1 er verkeerd was gezet en het misschien verkeerd gelekt kan hebben. het zal allemaal best wel meevallen en te maken hebben met het hele andere drukke leven. maar toch ben ik best zenuwachtig.
denk dat iedereen wel last krijgt van zwangerschaps dementie. ....en je moet inderdaad weer ff je ritme zien te vinden...maar toch verstandig dat je het even na gaat vragen ivm 3 ruggeprikken dat zijn dr nog al wat zeg...ze kunnen je vast snel verstellen of dat bijwerkingen kan hebben . sterkte
Dat ligt niet aan je keizersnede, hoor! Ik heb er ook vreselijk last van en heb geen keizersnede gehad. Het schijnt heel veel voor te komen. Ik stond vanmorgen onder de douche en kon me echt niet meer herinneren of ik nou al cremespoeling in mijn haar had gedaan en uitgespoeld, of niet. Z o stom. Nadenken of terugdenken lukt ook heel moeilijk omdat ik mij zeer moeilijk concentreren kan. Mijn collega zei dat dat bij haar bijna een jaar heeft geduurd. Mijn god! Ik moet er niet aan denken!
klopt dat het veel voorkomt maar volgens mijn gynogoloog komt het haast alleen voor als je gewoon bevallen ben daarom stuurde hij mij door. Maar ben bij de ha geweest en na een hele reeks vragen kwam ze tot besluit dat ik met een psygoloog moet praten omdat ik gewoon emotioneel ben uitgeput en volgens haar is dat van je geheugen een van de symtomen ik vind het nog al ver gaan maar misschien helpt het wel en ze heeft wel gelijk dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit maar wie wel na een zwangerschap. en mocht dit toch niet helpen dan moet ik terug komen en gaan ze het uitgebreider onderzoeken.
O...ja dan is het een ander verhaal en kan ik me voorstellen dat je wat zenuwachtig bent. Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en wil je dan ook alvast sterkte wensen!
Das nog niks, ik was vanmorgen koffie in het schenken en ik zette de koffiepot terug in de koelkast en ikmoet nog bevallen.
Mijn moeder heeft er nog altijd last van geloof ik... ik ben 27 ondertussen maar regelmatig legt ze haar portemonee in de koelkast in plaats van in de la. Ook haar bril heb ik wel al eens in de koelkast gevonden
Ben pas 11 weken zwanger en vergeet nu al alles! kan er gewoon niks aan doen..vergeet ook hele belangrijek dingen..mmm.. Vandaag was het wel heel triest..ff lachen met z'n alle? ...Ik wilde even in mijn paspoort kijken, had hem niet eens nodig...hij lag niet op zijn normale plekje, en wist echt niet waar die lag...hoppa tranen! Heb gehuild! Manlief schok ervan, hij gelijk zoeken naar dat ding..gewoon op tafel onder een stapeltje rekeningen! hahaha Hormonen en vergeetachtig, gaan niet saampjes! Had dat stomme ding niet een snodig, maar het idee dat ik die ook al niet meer kon vind..tja..kon het ff niet meer aan hahaha!
Ik ben "normaal" bevallen, en was tijdens de zwangerschap ook vreselijk dement. Na de geboorte van Soufian is het er niet beter op geworden en het is nu (bijna 1 jaar later) nog niet over. Mijn collega's verbazen zich nog iedere dag, want voorheen stond ik hier bekend om mijn super geheugen en nu kan ik nog geen 3 minuten iets onthouden ! PFfffffff, vermoeiend hoor. Liefs Ilja
Hmm ben erg benieuwd of het kan door de ruggeprik! Ik heb ook een geheugen als een zeef en ben niet bevallen, maar heb wel ruggeprik(voor een operatie) gehad en dat is ook een paar keer misgegaan! LIefs Pearly