zomer of winter maakt niets uit ..ik slaap altijd naakt ...ik vind het dus ook echt verschrikkelijk om wat aan het hebben net alsof ik me zelf ophang dus we zullen zien hoe dat strakkies gaat als ik ben bevallen hahahah dan zal het wel moeten
Niets net als wat Asjuh al schreef ...dat ophangen vind ik verschrikkelijk...als ik draai en die broek draait niet mee..JIG Nude is heerlijk en als ik het echt koud zou hebben kan ik altijd nog de electische deken aanzetten
Altijd een t-shirt en als het erg koud is een paar sokken, die vervolgens s'nacht weer uit gaan want dat heb ik heb ik het bloedheet !
Ik slaap alleen in een string en als het echt koud is van die gladde pyamajurkjes, hoe heten die dingen alweer
niks! Ik moest inderdaad een tijdje geleden naar het ziekenhuis, kon ik eerst naar hunkemoller voor een pyama en een nachthemd.... Ik ben ook een keer mijn pyama vergeten toen ik op schoolkamp ging met mijn kids...oeps! Groetjes, Anakin.
Ik ook altijd naakt kan anders niet slapen raar he. Wij hebben allebij een eigen dekbed (twee persoons) Kan je je lekker in rollen. En naakt schijnt veel warmer te zijn ben ook een kou kleun.
naakt in mijn pyama, als ik ongesteld ben (das lang geleden troouwens) draag ik een onderbroek met pijpjes (zal vast een naam hebben zo'n ding)
Ik lig eigenlijk altijd met een string/short aan, behalve als ik wil klussen dan niets...maar moet er wel bij zeggen in de winter lig ik dan wel onder 2 dekbedden...
Wij slapen ook allebei naakt heerlijk. We hebben allebei een eigen dekbed ik slaap altijd onder het winterdekbed omdat ik een koukleum ben me vriend een heel dun dekentje anders heeft ie het te warm. Als ik met piama moet slapen kan ik gewoon helemaal niet slapen.