allebei naakt, in een zomerdekbed (ook 'swinters). hubbie is een warmtebron, daar kan ik lekker tegen aan kruipen. alleen als ik ongi ben draag ik een slipje.
Eigenlijk altijd naakt, maar nu de kachel het niet doet in ons oude huis, heb ik een charmante pyama aan - zo'n katoenen met van die streepjes. Vriendlief vindt het eigenlijk wel sexy, zei hij gisteren
bloot of in string.. tenzij het heel koud is en vriendlief te veel de dekens jat.. dan heb ik vaak een strak shirtje aan ook Oh en voor de koukleumen onder ons... een waterbed is ontzettend lekker warm Ik heb het echt nooit meer koud in bed En dat terwijl ik dus geen verwarming danwel kachel in de slaapkamer heb zegmaar hooguit wat frisse schouders als iemand het dekbed steeds wegtrekt
Een shortama. Nu gaat het winter dekbed erop. We hebben allebei een eigen dekbed en ik heb er nog een elektrische deken op liggen. Koukleum eerste klas dus.
Ik ga ook niet voor het naakt. Maar voor een short-je met een shirtje. Of lekker warm een pyama. (wat als er brand uitbreekt , moet je je eerst gaan aankleden)
Hoe warm het ook is, ik draag altijd een lange pyamabroek en een shirt! Ik kan gewoonweg niet zonder slapen...!
Niets! Ik wil wel altijd een dekbed (tweepersoons lits jumeaux) over me heen. Nu aan het eind van de zwangerschap heb ik het zo warm dat ik af en toe zelfs zonder dekbed lig. Pim
een topje met spaghetti bandjes en een boxershort en in de winter kruip ik zowat IN mijn man (vroeger voor ik kinderen had sliep ik alleen met boxershort aan) voor de mensen die naakt slapen: hebben jullie dan ook al "kleine" kinderen of niet en zo nee zou je naakt blijven slapen als je ze kreeg?
heb mijn onderbroek (string) aan. En als het te koed word n big shirt wat halverwege de nacht uit gaat omdat ik het dan weer te warm heb. ALs jullie bedoelen naakt, ook zonder ondergoed?
Eigenlijk altijd een string en een t-shirt of truitje met spagettibandjes. Alleen als het heeeeel warm is wil het weleens voorkomen dat ik alleen een string aanheb, maar vind dat toch niet zo prettig slapen.
Ik ben normaal een kou-kleum, maar nu dat ik zwanger ben, heb ik het zo warm in bed. Ik slaap gewoon in mijn onderbroek en hemd. Voorheen was het in winter - een dikke flannel pyjama. Dat vondt ik fijn. Ben benieuwed hoe het gaat nadat ik bevallen bent.
Ik heb een dochter van bijna twee en zwanger en ik slaap naakt, zie niet helemaal het verband tussen naakt slapen en kleine kinderen!
meestal een string en een spaghettieshirtje.. of een nachthempje. en als het echt koud is een pyamabroek eronder. maar meestal ga ik dan tegen me mannetje liggen
Oooohhh, ik ben een regelrechte koukleun, en slaap dus nu al weken in een flanel pyama. Lekker sexy en charmant he,hihihi. En als t van de winter echt koud wordt heb ik ook nog een electrische deken, erg he!