wat heb je aan in bed

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    yep :D

ik slaap ook vrijwel altijd naakt.. maar als ik kinderen zou hebben die bij me in bed zouden kruipen, zou ik ook wat aantrekken, al is het maar een topje en een onderbroek.. naakt tegen mn kinderen aan hoeft van mij niet! niet omdat ik het vies vind ofzo, maar ik vind gewoon dat dat beter is :)

[/color][/quote][/code]

2. Niet meer actief

Ik heb een dochter van bijna twee en zwanger en ik slaap naakt, zie niet helemaal het verband tussen naakt slapen en kleine kinderen![/quote]

ik vroeg dat omdat ik het niet zou willen dat mijn kinderen tegen twee naakte ouders aan zouden kruipen, dat is puur mijn mening en was benieuwd naar die van jullie

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

in een slipje of naakt, wij hebben een 240-220 dekbed echt heerlijk!

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor

Wij doen dat wel en hebben er eigenlijk nooit zo naar gekeken, het naakte lichaam is toch heel normaal, we zijn allemaal naakt geboren en we hoeven ons nergens voor te schamen toch! We douchen ook met haar dus dat naakte lichaam ziet ze toch wel en ik kleed me ook niet aan, als ze bij mij in de buurt is hoor, het hoort er toch allemaal bij!

Als jij kinderen hebt zouden ze je dan ook nooit naakt mogen zien?!?

5. Niet meer actief

ik heb twee kinderen en bij mij is het een principe en een geloofskwestie

wij zijn de ouders en dus een voorbeeldfunctie, ik wil daarom ook niet dat mijn kinderen van ons gaan overnemen dat ze zomaar hun naakte lichaam kunnen vertonen omdat wij dat ook bij hun deden...er moet naar mijn mening een verschil/respect blijven tussen kind en ouder.

en dat heeft niets te maken met dat we ons moeten schamen voor ons naakte lichaam.

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Maar hoe kom je erbij dat als mijn dochter mijn naakte lichaam ziet, dat zij die dan ook aan Jan en alleman gaat tonen?!? En betekend dat dus ook dat er tussen mijn dochter en mij geen verschil is en geen respect?!? Vind je dat niet een klein beetje kort door de bocht? Als dat daarvan af moet hangen is het wel heel erg hoor! Ik leer mijn dochter op een andere manier respect hebben en laat haar zeker niet blijken dat ze haar naakte lichaam zomaar aan iedereen laat tonen, hoor, net of ik mijn lichaam aan de hele wereld toon, nee dat doe ik alleen in mijn huis, waar mijn gezin woont en niet ergens waar de halve wereld mij kan zien!

7. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    helemaal niets! moet er niet aan denken om een string aan te hebben in bed of iets........ en als het koud is kruip ik lekker dicht tegen mijn mannetje aan!
    wij hebben nog geen winterdekbed erop, maar word wel tijd geloof ik ze willen nachtvorst hebben ;) en het raam hebben we 's nachts ook altijd een beetje open en is niet goed geisoleerd bij ons dus dat word anders wel erg koud. brrrrrrrr 8)

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik alleen een onderbroek (als het heel koud is ook sokken, maar dat vind ik heeeeeel vervelend) en mijn mannetje een onderbroek en pyama.

We slapen nog niet samen (pas na ons trouwen) maar omdat hij heel lang is en ik me graag in de dekens wikkel wordt ons bed heel groot en ons deken nóg groter :p

Ik heb geen kinderen, maar ik denk dat als zij bij ons in bed zouden komen liggen ik eerst niets meer aan zou dan dan ik al heb, maar als ze wat ouder zijn wel, ook omdat ik denk dat dat beter is. Als kind zag ik zelf m'n moeder ook wel eens naakt in bed, ik ben me echt doodgeschrokken! Maar ik denk dat ik me er zelf beter bij voel als mijn kinderen mij niet naakt zien...

9. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik denk dat ik het ook zo zou doen.. kijk als ze babies zijn, maakt het natuurlijk geen bal uit.. maar zodra ze besef krijgen van naakt, ga ik niet meer in m'n blootje in bed liggen of de douche uit :) ik zou me als kind ook doodgeschrokken/geschaamd hebben als ik papa en mama in hun nakie zag liggen :(

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik slaap in een string en hemdje, zomers alleen een string.

Onze meiden zien ons bijna dagelijks naakt, we douchen/baden namelijk vaak samen met de kinderen.

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wij zijn daar eigenlijk heel makkelijk in dochen met zn allen....zelf op de plee staat de deur open hahaha...bedoel we lopen niet de hele dag in ons nakie ofzo...maar we gaan ons niet verstoppen hoor...als hij ouder is zal dat vanzelf wel anders worden en dan krijgen ze behoeft aan privacy maar vooral nu proberen we hem wel mee te geven dat hij mooi is zo als hij is en zich niet hoeft te schamen voor zich zelf.En verders vind ik met zn allen dochen of badderen gewoon gezellig en de kleine vind dat ook x

12. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Precies zo denk ik er dus ook over!
    Als je juist jezelf gaat verstoppen voor je kind, zal hij/zij idd schrikken als het een keertje een naakt persoon ziet en er is helemaal niets geheimzinnigs aan!

13. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Ik slaap altijd in een pyjama (bigshirt). En als het heel koud is, heb ik sokken aan.
    We hebben nu ook ons "herfst"dekbed op bed. Eigenlijk hebben we nooit allebei de dekbedden aan elkaar. Dan moet het wel heel koud worden.

14. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    ik slaap altijd naakt, maar sinds de zwangerschap draag ik een boxer.
    hoe ik het dadelijk zal doen met kinderen weet ik nog niet.
    Bij mijn vriend thuis liepen ze zo bij elkaar de douche in, zelfs op 20 jarige leeftijd. bij ons was dat tabou. waardoor ik nu nog steeds preuts ben. :oops:

15. Niet meer actief

ik denk ook niet dat ik mijn vader of broers naakt zou willen zien :(

bij me moeder had ik dat minder maar alsnog liever niet

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik slaap in een boxershort met een hemdje. Als ik het dan nog koud heb, lig ik lekker lepeltjelepeltje met mn hubby..

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik pies (of poep) wel graag privé, maar ik ga me niet extra anders kleden of gedragen waar mijn kind bij is. Als ik ga douchen, moet ie verplicht in de badkamer, of anders in zn bed. Zo houd ik m door t glas in de gaten.
    Ook in bed (nou slaap ik met n string of boxer aan) doe ik niet anders. Als hij er 's ochtends lekker ff bij komt liggen, dan ga ik me niet aankleden.
    Mijn ouders deden dat ook niet vroeger met mij (die slapen naakt) en ik heb er geen trauma's aan over gehouden ofzo. Het maakt miss toch, dat je je kinderen leert dat naakt ook normaal is. En niet persé dat ze zich zullen uitkleden bij Jan en alleman ofzo.

Maar ik begrijp dat het bij anderen een (geloofs) overtuiging is om je wel te kleden bij je kinderen en daar kan je toch niet over discussiëren. Ieder voor zich.

18. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Bij mij thuis deden we wel gewoon de deur dicht hoor en ik zat er ook niet op te wachten om mn ouders of zo te zien toen ik eenmaal ouder was...man ik ben eigenlijk een degelijke preutse tut hoor...ga niet naar de sauna omdat ik geen zin heb om in mn nakie te lopen, zit niet toples op het strand gewoon omdat ik dat niet nodig vind maar met ons 3e thuis lekker douchen enzo vind ik geen probleem...uiterraard zijn er wel momenten waar kinderogen niet tegen kunnen en dat doen we ook zeker niet bedoel niemand wil toch weten wat zn ouders tussen de lakens doen aaahhh ik niet hoor hahaha

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb ook geen trauma's aan over gehouden hoor dat me ouders naakt sliepen of van de slaapkamer naar de badkamer naakt liepen.
    Wij hadden de doche deur ook nooit opslaot omdat er altijd wel iemand zijn haar moest doen of tanden moest poetsen en we waren dan wel sociaal dan niet te gaan etteren.
    Ik heb nooit de naakt slapen en sex samen genomen terwijl er toch over sex vrij werd gesproken als we daar behoeften aan hadden.

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik slaap in mijn string en mijn vriend in zijn boxer of naakt. Wij zijn niet van plan om iets extra's aan te trekken als de kleine straks bij ons in bed kruipt. Mijn stiefzoon (acht jaar) slaapt ook naakt en loopt ook in zijn blote kont door het huis sochtends. Wij vinden dat heel normaal.

Deel Deze Pagina