wat heb je aan in bed

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Als het warm is een t-shirt of hemdje en boxershort van me vriend :D En als het koud is een pyjama en als het heel koud is daarbij sokken.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm als ik kijk naar mijn ouders.. mijn moeder sliep altijd in een "nachtpon" maar vader naakt
    en ik kan me niet herinneren dat er wat mij betreft gevoelsmatig enig verschil in zat :)

En als ik in bed erbij kroop lag ik dus altijd bij mijn vader... nooit aan de andere kant of zelfs maar in het midden :)

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zolang het niet koud is helemaal bloot. Anders met een pyjama of zo'n bigshirt. Nu ik zwanger ben vind ik iets om mijn buik niet lekker. Ik heb nu alleen een kort pyjamajasje aan zodat mijn armen en nek lekker warm blijven in onze koude kamer. Tegen mijn vriend aankruipen is niet echt een optie. Zodra hij slaapt, begint hij enorm te zweten. Bed is dan gewoon nat. Dus dan is het lekker ieder op zijn eigen helft.

Als zijn kinderen er zijn, heb ik wel altijd een shirt en onderbroek binnen handbereik liggen. Dan vind ik het toch niet prettig als ze bij ons in bed komen en ik heb niets aan. Samen douchen enzo is geen probleem, doen we regelmatig.

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb het liefst altijd iets op of aan.
    In de zomer meestal een string met een hemd, of een string en onder een laken. Heel soms naakt.
    In de winter heb ik altijd een pyama aan, liefst met lange mouwen en broek, en als ik net in bed kruip trek ik van die warme gebreide sokken aan. (als ik slaap wurm ik ze uit, omdat ze dan te warm worden ;) )
    Ik heb altijd ontzettend koude voeten! We hebben ook al het dubbele dekbed erop, omdat het hierboven ontzettend koud is.

Als we net in bed liggen, kruip ik wel tegen mijn vriend aan, maar als ik ga slapen dan moet ik 'vrij spel' hebben. Ik kan niet goed slapen met een arm of iets om me heen.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm nooit klachten dat sokken verschrikkelijk a-sexy zijn?
    volgens mij zou ik accuut geen sex meer mogen :(

nu alleen in het grote bed.. das wel wat midner warm :(
    maarja.. hij komt er straks vanzelf weer bij liggen :)

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    :) Die trek ik ook niet aan als er sex op komst is, maar als ik lekker me ga nestelen om te slapen...
    Trouwens, ik geloof dat mijn vriend toch wel door die sokken heen zou kijken, mocht het er echt van komen onverwachts... :eek:

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zomers-naakt

winter-pyama

maar ik heb nu ook al een flanelle pyama aan,en soms ook al sokken aan (erg he)

8. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    oei, als ik naakt slaap krijg ik altijd van die wazige dromen waarbij ik bijv. onderweg naar mijn werk of gewoon op een feestje of wat dan ook ben, en er dan achter kom dat ik geen kleren aan heb.
    Dat gaat dan altijd zo van "o nee he, ben ik nu ALWEER vergeten om kleren aan te trekken?", en daarna ga ik me dan in bochten wringen om met kamerplanten en ordners en zo mijn naaktheid te camoufleren. Niet dat iemand ooit iets opmerkt in mijn droom, dat is ook zoiets geks dat altijd terugkomt.
    :rolleyes:

Verder vind ik naakt eigenlijk onwijs naar na sex. Na een x aantal uur loop ik langzaam leeg en er is in mijn ogen niks vervelenders dan dat. Dan liever een ranzige onderbroek 's ochtends, dan kan ik tenminste doorslapen.
    Wij doen dus naderhand altijd heel romantisch weer een onderbroek aan (mijn man vindt het namelijk ook vies om zonder te liggen na sex).

Wat me bezig houd, is HOE ga je sexen als je eenmaal kinderen hebt? Ik ken mensen die heel nare herinneringen hebben aan hoe soms de deur van hun ouders op slot gedraaid werd, waarna ze dan hun vader ritmisch hoorden hijgen... En mensen die hun ouders wel eens betrapt hebben...

Ik denk er dus serieus over na om alvast een deur met slot voor onze slaapkamer te gaan halen, en er gewoon een gewoonte van te maken om die altijd op slot te doen. Dan is dat iets normaals, en hangt er niet meteen zo'n "ik wil het niet weten" sfeer omheen dat de deur dicht is.
    Maar misschien denk ik hier tezijnertijd wel heel anders over en ga ik het heel gezellig vinden om het te doen waar ze bij zijn? Dat de kleine zich dan lekker tegen pappa's ODOL aan schurkt of zo?
    :confused:
    ;)

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ach, ook ik heb mijn ouders wel eens betrapt. Maar dat ik daar nu een trauma aan heb overgehouden, nee hoor. Sex hoort gewoon bij het leven. En ik vind dat je je kinderen daar op een gezonde manier buiten houdt. Als ze er toevallig iets van meekrijgen dan is dat maar zo. Je houdt toch op als ze opeens binnen komen stormen?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou me er zelf iig niet fijn bij voelen als een kindje bij mij in bed kruipt als ik naakt ben. Kijk, als het nog een baby is, zou 't me niets uitmaken.

Seksen als er al een kindje is, tijdens bedtijd van de kindjes denk ik maar hè. En je hoort ze toch wel uit hun kamer komen of iig de eigen deur opengaan?

Deel Deze Pagina