http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/10/30/301006_abortuskliniek_spanje.html Ik las dit bericht vanochtend op teletekst en echt ik kan er niet overuit. Ik ben geen tegenstander van abortus, want iedereen moet een eigen keus kunnen maken (ik persoonlijk zou het niet kunnen), maar ik zie dit extreme eigenlijk toch ook wel onder het kopje moord, want ze kunnen zo'n pril kindje gewoon nog levend houden, en dan vind ik het niet kunnen dat ze het kindje aborteren. Dan maar laten adopteren na geboorte, maar geen abortus meer! Groetjes Daphne
Ik zou het artikel maar niet helemaal lezen; het is echt gruwelijk! Voor mij is het moord, en mogen alle medeplichtigen achter de tralies.
BAH BAH BAH! Wat kan ik hier boos en verdrietig om worden zeg. Om die egoistische vrouwen die pas met 30 weken besluiten: Oh ik wil dit eigenlijk niet. En om die praktijk die aan dit soort belachelijk iets meewerkt. Ze zouden die "moeders" moeten aanklagen voor MOORD!
Dit gaat echt te ver. Ik vind abortus tijdens de toegestane periode al niet goed. Geef het kind dan weg voor adoptie.
oh ik kreeg gewoon kippevel toen ik het las. Echt belachelijk is dit. En ik vind het inderdaad ook MOORD. Groetjes kim
Ik vind het ook gewoon walgelijk...hoop dat ze er snel wat tegen gaan doen zo zie je maar weer he als je maar betaald dan is alles mogelijk
hoe onmenselijk moet je zijn om zoiets te kunnen harteloos walgelijk gewoonweg. ben ze al tegen abortus maar dit gaat me echt het petje te boven
Dat vind ik eigenlijk wel net zo erg als die vrouw die haar kinderen direct na de geboorte in bad verdronk. Deze kindertjes zijn ook levensvatbaar, omdat ze toevallig nog in de buik zitten maakt dat het vreselijke van zo'n actie er niet minder om.
MIJN GOD dit kan toch niet!dat er mensen zijn die hier aan meewerken!heb dr gewoon geen woorden voor! liefs donky