niet eens over nagedacht joh Ik ben zo vaak onder de douche gestapt dat ik bij de eerst alleen een topje aan had. Gewoon lichtblauw, die bloedvlekjes horen er gewoon bij. Na t douchen schoon aan en klaar. Bij nr 2 ook een topje en verder niks. Wilde niks aan, voelde allemaal niet prettig en op dat moment interesseert t je echt geen bal. Beide keren bijna geen bloed op mn topje gehad
Luchtig tshirtje, ga hem bij de tweeling ook azndoen, ging makkelijk omhoog zodat ik mn zoontje meteen kon aanleggen en tegen mn blote lijf houden, vond kk belangrijk
Bij de eerste niets aan (badbevalling). Bij de tweede had ik een losse zwarte pon voorzien (het bad was niet vrijgegeven). Had me de kosten kunnen besparen want het ging plots erg snel en ik kon niet verdragen dat er iemand nog aan m'n lijf kwam. Gevolg bevallen in een dikke winterpull met rolkraag. :-D Bij het bloedprikken uit de navelstreng had de verpleegkundige mis geprikt en het bloed spetterde in het rond - papa, ik en de baby hingen onder
Niets! Alleen maar irritant als je onder de douche of in bad wil. En wilde ook direct de kleine op m'n huid. Heb nog uren zo gelegen en na het douchen ( na de bevalling) een hempje aangetrokken.
Ik moest in het ziekenhuis zo'n lelijk operatie hesje aan toen ik op de verloskamer was. Uiteindelijk naakt in bad bevallen.
Ik had een speciaal nachthemdje gekocht bij de zeeman, met spagettibandjes en een lage uitsnede. Van een heel lekker soepel stofje. Ik moest bijna smeken of ik die aankocht, ik lag al in het ziekenhuis aan allerlei apparaten, infusen ed. En ze wilde dat ik een ziekenhuis jasje aan zou houden maar uiteindelijk mocht het wel. Ik vond het heel prettig, na de bevalling shirtje omlaag en dus gelijk huid op huid contact. Ik had het trouwens heel koud tijdens de bevalling dus ik lag het grootste deel onder de deken.
Ik zou even op de foto's moeten kijken wat ik aanhad tijdens ontsluitings en persweeën...ik lig nu in bed...ws pyamajasje aangezien 's nachts nadat mijn vliezen braken ik direct flink weeën kreeg..maar bij de uiteindelijke bevalling(keizersnee) zo'n ziekenhuis jasje.
Bij de eerste een nachthemd met spaghettibandjes omdat ik die aanhad 's nachts en het erg warm was. Ik heb nu wel weer het een en ander klaarliggen maar we zien wel of ik dat aantrek.
Ik had een bh aan en een licht grijs hemdje.. Om meerdere redenen geen goed idee.. Zoals al eerder genoemd: zwart is beter, hemdje zat onder de bloedvlekken die je op de foto Duidelijk zag Verder kwam ik aan allerlei infusen enz. waardoor mn kindje niet op mn blote huid kon liggen toen die er eenmaal was want door alle slangetjes kon ik niet goed mn hemd omhoog doen. Uiteindelijk heb ik gevraagd of ze er dan maar doorheen wouden knippen zodat er in elk geval een soort van huid op huid contact kon zijn.. (BH kon om dezelfde reden ook niet uit, dus heb een borst uit mn BH gefloept) Mijn tip: Voor een volgende keer doe ik een zwarte bloes aan! Geen vlekken en hoe dan ook open te krijgen
Grijs t-shirt. Geen aanrader om hierboven genoemde redenen maar aangezien ik dat ook bij de punctie aan had is het t-shirt nu van onschatbare voor ons net als de badstoffen sokken
Ik had een lange zwarte tuniek gekocht voor 10 euro, alleen ging het bij mij zo snel dat ik in het shirt van mijn man ben bevallen die ik snel had aangetrokken. Shirts doen ze toch wel omhoog om je kindje op je huid te leggen, maar ik vond het fijn om iets langs aan te hebben.
Ik had helemaal niks aan! Kon geen kleding op me lijf hebben. Nadat dochter was geboren , zo op mijn blote lijf en een laken over ons heen!
N grijs tuniek. Werd ingeleid dus smorgens aangetrokken. Snel voor ze t infuus gingen prikken bh uitgegooid . Tuniek werd omhoog geslagen en zoontje zo bij me gelegd. Ik heb weinig te showen dus hou ik dat graag bedekt zo ook aangelegd. Ze lieten ons heerlijk anderhalf uur zo wennen aan elkaar voor de controles en ik kon douchen.
Ik had een hemdje met spaghettibandjes aan, toen braken ze m'n vliezen en was ik zeiknat, dus kon het uit en had ik een bigshirt aan.