Wat heb je aan tijdens je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mappel, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De eerste een tshirt van mijn man. Bij de tweede niets, ik kon niets op mijn lijf verdragen. Dus tussen de weeen door gooide mijn man een ochtendjas over me heen en zodra er een wee begon, moest dat ding weg. Stof voelde op de een of andere manier enorm zwaar aan :(

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik een Mouwloos nachthemd.

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb ook zo'n ziekenhuisjasje met de ruggenprik gekregen. En nadat ze was geboren ging die uit zodat ze direct op mijn borst kon liggen.
    Nu ga ik denk ik voor een pyamajurkje met spagettibandjes zodat die vlug naar beneden kan zodra ik ben bevallen.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bij de 1e had ik het zo warm (was over de 30 graden buiten) dat ik shirt maar uit gedaan had en bij de 2e zat ik in bad ;)

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Je gaat gewoon in een gemakkelijke broek en shirt naar het ziekenhuis en daar kan je kiezen of je naakt bevalt (je krijgt dan wel een laken en een pijama van het ziekenhuis om even ervoor aan te doen) of dat je in een shirt bevalt (goed wijd en lang genoeg).

6. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    ik had bij mijn eerste en 2de een lange nachtpon aan met drukknoopjes aan de voorkant wat ik erg handig vond want toen het eindelijk zo ver was dat de baby op mijn buik gelegt werd hoefde ik alleen de drukkertjes los te maken ideaaal

7. rums

rums Niet meer actief

Ik had een wijdvallend shirtje aan met spaghettibandjes.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik denk dat ik iets met spaghettibandjes aandoe. Zodat de bandjes snel omlaag kunnen.
    Geheel naakt voel ik me, zeg ik nu, niet prettig bij.

Weet er iemand toevallig waar je oversized spaghettitopjes kunt kopen?
    Maat 48+?

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Echt:$:$:$ Ik heb de mijne bewaard.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ook in een Bigshirt.
    Deze keer wordt het waarschijnlijk niks als het weer "tegen" zit! Pffff hahahaha

Maar ik ga niet zeuren,ben 2x in de winter bevallen,nu eens wat anders.

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik had van alles mee. Hoopte dat ik zou bevallen in een lang nachthemd. Maar toen ik werd ingeleid had ik een trainingsbroek en hemdje aan en toen de weeen begonnen had ik geen zin in omkleden. Iedereen moest van mij afblijven.
    Dus zat ik daar op een kruk mijn weeen weg te puffen, in hemdje en blote kont. Charming:cool::D

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    niets ;) en volgens mij af en toe een mouwloos hemd die ik aan uit aan uit deed. Liep naakt over de gang in het zkhs met een laken om me heen als prachtige sleep jurk ;)

13. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik had een bigshirt aan.. Ruim genoeg en was niet erg als die vies zou worden. En vies was ie haha..

Had wel de enorme drang om te douchen na de bevalling. Moest alleen bijna 3 uur wachten omdat er nog infusen in mijn handen zaten en de draadjes van de ruggenprik..

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik ben in Sittard (Fortuna gebied) bevallen in een Roda JC voetbalshirt....:D

15. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb me daar toen ik zwanger was van de eerste echt serieus druk om gemaakt. Achteraf gezien om niets haha. Ik had voor in het ziekenhuis (waar ik bij voldoende ontsluiting naar toe moest) een bigshirt gekocht bij de zeeman, die dus naderhand gewoon weggegooid kon worden. Die heb ik achteraf gezien misschien 10 minuten aangehad want ik kreeg daarna een heel mooi charmant ziekenhuis shirt aan vanwege de ruggenprik. Het interesseerde mij ook echt helemaal niets wat ik aan had haha.

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hahahaha geweldig!!!! :D Brengt me op ideeën!!

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Naakt in bad bij de volgende.
    Van Sylvano in een operatieschort ..

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had speciaal een zwart snoopy-bigshirt gekocht dat daarna helemaal bebloed, vies en nat in de was werd gelazerd :D Hij is nog schoon geworden ook ;)

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik had bij de Hema een mooie zwarte nachtjapon gekocht, die rekte ook flink mee dus die had ik zowiezo al 's nachts aan. 'Gelukkig' begon mijn bevalling 's nachts toen ik net in bed lag, dus pyjama aan, lekker gedoucht en BAM mijn weeen begonnen en 2,5 uur later was ze er al. Dus gelukkig had ik de zwarte nachtjurkje al aan anders had ik echt geen tijd gehad om me om te kleden, dan was ik gewoon bevallen in wat ik op dat moment aan had :)

20. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    Even een hele domme vraag misschien (het is mn eerste) maar mag je tijdens een ziekenhuis bevalling wel gewoon een bh dragen onder je nachthempt of tshirt? Ik word namelijk echt gek zonder bh aan haha

Deel Deze Pagina