Wat heb je allemaal al gedaan om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joyjoy, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    #21 liefkleintje, 7 nov 2012
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
    Ach, wat niet he ;)

Heb ovulatietesten gebruikt, tempen, kussen onder m'n kont, maar niks heeft geholpen.
    Ik blijf wel altijd (ook op advies vd gyn) 10 min liggen.

Ook heb ik acupunctuur en slik ik soms foliumzuur. (dat schiet er na 1,5 jaar nog wel eens bij in!)
    We hebben 1x pre-seed gebruikt, maar dat vond ik niks!! Ook een maansteen gehad, maar geloof er niet meer in hoor, na al die maanden ;)

Afgelopen maand was het eindelijk raak, maar helaas ook snel weer misgegaan!
    Die ronde maar 3x geklust en geen ovu-testen gebruikt of getempt!

2. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Wat naar voor je!:( Heb hier al vaak vrouwen gezien die een miskraam hebben gehad, maakt me soms wel bang.

Wij hebben om de dag geklust tot de dag voor ik last had van pijnlijke borsten en rekbaar slijm. Daarna niet meer omdat we ons toen wat gedwongen voelden. Hopelijk was dat genoeg. Zo lang we maar van elkaar kunnen genieten.

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    #23 Does81, 7 nov 2012
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
    Lees zo even de reacties, eerst even dit schrijven. ;)
    Hmm, heb je even haha!
    - Benen omhoog,
    - meteen erna in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden en denken...hmmm, dat was een minder idee haha,
    - ov testen (niet lang, vond het zo'n gedoe en duur),
    - heel de mmm door gegaan (nee wacht niet liegen, de gynea heeft evt nog IVF in petto...brrrr...proberen we dus zo lang mogelijk uit te stellen en misschien kiezen we ook ervoor om het helemaal niet te doen), waaronder clomid, letrozole en trigger spuiten (waardoor 48h later ov door plaatsvind),
    - allerlei boeken gelezen voor tips,
    - supplementen (vit E, foliumzuur, Maca en Vit B complex),
    - drink bijna geen caffeine meer en niks met zoetjes (aspartame),
    - draag een armbandje met vruchtbaarheidssteentjes en een fantje eraan (gekregen van iemand, schijnbaar is een olifant goed als je nog geen kinderen hebt),
    - niet te heet douchen na ov, lekker heet douchen en badderen ervoor,
    - accupunctuur,
    - min 10 minuten blijven liggen, hoe romantisch haha!
    Effe denken, denk dat dat m'n waslijst wel is haha! Jee als ik het zo zie staan.. :) Moet eerlijk zeggen toch dat het geen obsessie is ofzo, als je het zo leest zou je denken van wel, maar dit is dus gespreid over 3 jaar nu haha! We weten ook hoe ver we willen gaan met het alles en als uiteindelijk het zo is dat het gewoon niet komt, dan hebben we er vrede mee. :)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    schijnt ook te helpen om pas tot het hoogte punt te komen nadat je partner 'klaar' is zeg maar :p
    geen idee of het geholpen heeft, maar dacht dat het wel handig zou zijn hihi. en relaxt zijn helpt ook denk ik zo maar :) heb wel ovulatietesten gebruikt maar was toch meer om te kijken hoe mijn cyclus zou zijn.

5. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Heb ik ook al gehoord, maar bij mij lukt dit bijna niet. Mijn partner kan het op dat vlak langer volhouden of ik :D

6. delilah02

delilah02 Actief lid

29 sep 2012
    118
    0
    0
    Hier hetzelfde haha ik ben altijd eerder ;)

7. Joyjoy

Joyjoy Lid

11 sep 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een waslijst.....maar als jet het idd over 3 jaar verdeelt valt het wel mee.
    Maar dat te heet douchen wist ik nog niet. Ik douche altijd met heet water dus dat gaan we maar niet meer doen!

wel leuk om te lezen allemaal.

Deel Deze Pagina