Hoi, Al een paar maanden loop ik met een idee, alleen weet niet precies hoe en wat. Mijn vriend is echt ontzettend fotogeniek. Staat echt prachtig op foto's.. altijd. Zelf ziet hij dit niet echt, en hij zou er dan ook nooit uit zichzelf iets mee doen. Toch wil ik hem graag eens een fotoshoot ofzo laten doen, zodat hij misschien ook eens van anderen hoort dat het echt zo is. Ik weet zeker dat hij dit hartstikke leuk vind, alleen ook dat hij dit nooit uit zichzelf zou doen. Nu vroeg ik mij af, kun je ergens gewoon een afspraak maken om eens foto's te laten maken oid? Of kan ik hem misschien zoiets cadeau doen?
Er zijn een heleboel fotografen die fotografie als uit-de-hand-gelopen hobby hebben. Sommigen fotograferen in een kleine studio thuis of met mooi weer op een leuke buitenlocatie. Er zijn vast ook van deze fotografen bij jou in de buurt. Zij willen misschien wel een leuke shoot doen, zonder dat het je meteen een vermogen kost en dan maar 2 foto's afgedrukt krijgt. Succes ermee!
Hier op het forum zit Keppe. Die heeft een uit de hand gelopen hobby en maakt hele mooie foto's. Wij zijn er met ons meisje geweest, maar ze doet ook bruiloften enzo. En wat ik ook fijn vind is dat je de uitgezochte foto's als bestand op cd krijgt. En ze heeft meer tijd voor je, bij een echte fotograaf sta je zo weer buiten.
Een vriend van ons heeft ook zo'n uit de hand gelopen hobby, dus inmiddels hebben wij al meerdere keren een fotoshoot gedaan. Het is echt zo leuk om te doen, maar ook om dat soort foto's te hebben. Het zijn hele spontante foto's maar wel heel erg mooi! Maar hij woont in Groningen, misschien iets te ver weg
Heyhey! Heb een hele leuke fotograaf gevonden hier in de omgeving, met super mooie foto's! Ben erg benieuwd! Enne.. foto in mijn album
Haha nee, jullie moeten even wachten. Probeerde de foto in mn album te zetten, maar hij is te groot Dus probeerde net het foto verkleinen te doen, maar nu lukt het nog steeds niet! Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Als het verkleinen niet lukt kun je deze link proberen http://imageshack.us/ Ik hoop dat je engels snapt? Ik maar half en mij lukt t zo dus moet lukken toch?