Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MammaMaaike, 25 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Hallo,

Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de eerste, ging eigenlijk alles zo "makkelijk". Zwenger terwijl ik de pil slikte, nergens geen echte kwaaltjes ofzo, en een snelle bevalling.
    Maar nu bij nummer 2, is alles zo anders!
    Ik heb sinds 2 weken eigenlijk elke keer last van bloedverlies, soms een beetje helder bloed. En verder veel oud bloed vermengd met afscheiding (sorry voor de details).
    Ik heb al contact gehad met de verloskundige, en die vertelde me dat ik me niet zo een zorgen moest maken, en dinsdag mag ik langskomen om naar het hartje te luisteren.
    Nou ben ik helemaal niet iemand die meteen belt als er een scheet dwarszit, en heb het idee dat je eigen gevoel (Dat het niet goed zit) niet serieus wordt genomen.
    Herkend iemand dit??

Groetjes Maaike

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Waarom is er niet iets eerder een echo gemaakt als ik vragen mag?
    Wel vervelend voor je dat je je nu zo'n zorgen maakt..!
    Heb je buiten dat bloed verder nog klachten? Zoals buikpijn o.i.d.?
    Hoop dat je vK je snel gerust kan stellen meid!!

x

3. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Sorry, er is al een echo gemaakt, aan het bein van deze week.
    Mijn laatste menstruatie, was rond 27 april. Dus dacht zelf dat ik zo rond de 12 weken was.
    De echo wees uiteindelijk uit 9 week en 4 dagen.
    Ik hoopte stiekem nog dat ze niet goed gemeten heeft. Maar dat kan niet volgens haar.
    Dus nu wachten we maar af hoe het verder loopt.

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Volg altijd je gevoel en laat je niet afschepen. Zij weten niet hoe jij je voelt en al helemaal niet hoe je het lichamelijk allemaal aanvoelt. Als het je echt niet lekker zit, gewoon bellen dat je morgen of maandag al langs wil komen.

Deel Deze Pagina