een rolly toys kiepkar voor de traptrekker. voor 8 euro. ik kon voor de trekker er ook bij krijgen samen voor 15 maar jah die paste neit in de auto....... beetje jammer een extra trekker is nooit gek
Heel veel o.a - Thomas de trein treintjes - Theepot - Kinderservies - Jas voor dochter - Lavalamp - Hello kitty auto - v-tech dagboek - anne geddes schilderijtjes - 3 barbies waarvan 1 in verpakking - Paul Frank draagzak - Luiertas - Zo'n kap pop - Jollein voedingskussen - Wandklok (kwam er thuis achter dat ze nieuw 70 euro zijn..en dat voor 2 euro) En de kinderen kregen nog van verschillende mensen gratis knuffeltjes, boeken en spaarpotjes
Hier stond name it ook buiten met een kraam.. Ongeveer voor 50 euro aan kleertjes gekocht waarvan de originele prijs tussen de 150 en 200 euro ligt.. heb ook nog een donkerblauw en zwart vestje voor me oudste dochter gekocht bij name it maar die staan niet op de foto.. Verder nog haarklipjes bij de Douglas gekocht, originele prijs was 15 euro per stuk en nu mocht je er 5 pakken voor 10 euro En als laatste een broek voor me man bij de kraam van Jack en Jones, die was van 80 euro naar 10 euro..
Mijn vriend heeft dingetjes gekocht, ik moest werken Buit: 10 Dick Bruna boekjes 5 disney boekjes 6 stripboekjes En een dikkie dik boek.
Hier een wegenspeelkleed extra groot voor 5 euro. een k3 dansmat voor 2euro. en een armbandje waarvan de opbrengst voor het goede doel was.