Best veel gevonden weer... -voetbalschoenen -transformer auto -hotwheels auto's (stuk of 5) -2 knuffels van honden -groot sierkussen van een chihuahua -dvd Heksje Lilly -3 bodywarmers -4 rokjes -paar dikke boeken over slangen, natuur, dieren -paar dunnere boeken, leesboeken -een nieuwe doos van Ses (cap versieren) -een nieuwe doos van Totum om 3D paardenkaarten -2 nieuwe luisterboeken (Kameleon en iets over rekenen van Dagmar Stam) Voor alle kleding bij elkaar heb ik maar 3,50 betaald Voor de boeken (dik en dun), de knutselsets en de luisterboeken heb ik 5 euro betaald De vrijwel nieuwe Adidas voetbalschenen waren 3,50 Er lag hier heel veel en ook echt mooi spul, ook wel wat rommel maar ik was toch wel verbaasd over het aanbod. Netjes overwegend en niet te duur.
Ik vind het altijd leuk om kinderkleding te kopen. Helaas veel oude kleding gezien, niet modern. Wel wat leuks gezien maar dan in kleine maatjes. Teleurstellend. Verder nog een Nijntje spel gekocht en badspeelgoed.
Wij waren er optijd en hebben het volgende gescoord: 5 borre boekjes Verre kijker Kleurboekje 2 Banden voor in zwembad Beeldje Schrijf boekje 3 dolfje weerwolfje Adidas trainingsbroek dochter Dus wel goed geslaagd! Hier vooral veel speelgoed tot 4 jarige wat ze aanbieden. Troep viel mee
Dat is idd zo. Ook veel troep nog maar ik zag bijv die olifant die ballen weggooid. Zie ze op fb of mp vaak voor 7.50 of meer weg gaan op de markt max 3 euro. Op de rommelmarkt geef ik geen 7.50 uit aan iets het leuke is juist dat het niks kost. Dus wil je er nog wat voor hebben werkt mp of fb goed.
Zoon; compleet k'nex bouwpakketje voor €2. Dochter; baby born schoentjes en draagzak, nieuwe set om armbanden te maken van ses, speelgoedmobietje en 2 mees kees luisterboeken voor €5,25. Verder nog een rondje in de auto's, 'brandje' blussen bij de brandweer en een oranjetompoes
We begonnen met een boek van Pluk van de Petteflet voor 3 euro, voor dochter Daarna 6 boeken voor 4 euro, van de Kameleon, Pinkeltje en Wolf, voor mijn oudste zoon. En als laatste nog een Pinkeltje, voor 1 euro. Hij kan weer vooruit
Grote set Ikea treinbaan voor 7,50 Maxi strijkkralen nieuwe zak, grote pot en 2 onderplaten voor 2,50 En een boek voor dochter voor een euro
Leren schoentjes voor S voor 1 euro, doktersjas voor Y (oud, maar dus ook nog ouderwets goede kwaliteit), paar DVDs voor regenachtige dagen en grote tas knutselspul (foamplakkers, stickers, glitterlijm, papier, wiebeloogjes, veel kleivormpjes etc etc). En S vond op het terras nog een achtergebleven brandweerauto (die na een half uur nog niet opgehaald was), dus die was ook blij. Schade: ongeveer een tientje..
Om 8:30 uur liep ik met onze dochter al over de vrijmarkt. We vonden een trappelzak klein maatje, dochter vond die leuk voor de pop: €1,50. En een babybornbox: €2,00. Verderop vonden we een bijpassende Babyborn kledingkast, maar die was €10,00 en dat vonden we teveel, dus laten staan. Alles lekker gepoetst en uitgewassen en dochter is er vanmiddag al lekker mee aan het spelen geweest.
Alleen iets voor mezelf . Twee boeken van Stephen King. Dochter is net jarig geweest, dus heeft al genoeg nieuws. Zoon heeft toen hij een rondje met opa en oma was nog een Cars-puzzel gekregen.
Houten puzzel Boekje woezel en pip Boekje dikkie dik Puzzel woezel en pip Speelgoed van woezel en pip. Zag nog meer leuks maar het huis moet geen speelparadijs worden.
De tweedehandse vrijmarkt is echt niks voor mij. Vieze oude meuk.. Echter doen de winkels in onze stad ook mee met kraampjes. Daar heb ik wel super leuke dingen gekocht. Bij de intertoys kraam een Frozen 16inch fiets voor mijn oudste voor 80 euro. Bij een lokaal merken kinderkledingwinkel een S&D le chic jurkje van 55 euro naar 10 euro en een S&D le chic rokje van 35 euro naar 7,50. Bij de douglas een BB cream van goodskin voor 10 euro en bij een andere winkel (ben de naam kwijt..) een g-sus t-shirt voor mijn man voor 10 euro. Ze hadden ook super mooie nikes voor 50 euro bij de sportwinkel kraam staan... Heb achteraf wel spijt dat ik die niet gekocht heb..
200 euro! Wij hebben flink verkocht: man 100 dvd's en dochter veel kleinemeisjesspeelgoed, dat liep als een trein. Dochter heeft voor een tientje Playmobil gekocht, voor zoontje 2 puzzels, 2 auto's en een boekje voor in totaal 1.50. Ook ja, en hij heeft een ritje in de draaimolen gemaakt. Heerlijke dag gehad!
Helaas niets. Zag alleen maar heel veel oude bende. Was op zoek naar leuk plastic dreumes speelgoed maar kon echt helemaal geen 1 leuk dingetje vinden. Mijn moeder daarintegen heeft voor mijn dochter wel flink gescoord. 2 sets fisher price stapel bekers en stapel bollen. 6 losse zoef zoef dieren, 2 v-tech ballen speel dingen (een boom en een reuzenrad) en nieuw in de verpakking houten puzzeltjes van bumba teletubbies en winnie de pooh en dat alles bij elkaar voor 12 euro.
2 auto's 2 voorleesboekje zo'n spelletje waar je pinnetjes in een bord moet steken 2 jeugdboeken die ik op de basisschool heb gelezen. Ik heb ze gekocht en ga ze op vakantie lezen.