da's toch een hele makkelijke keuze dan? tussen "gezond met veel geld" of "gezond met weinig geld" (dus ik vond de vraag van luna niet zo raar ) behalve als je vindt dat rijkdom corrumpeert ofzo
apple even voor mijn nieuwsgierigheid hoor, maar eh wat is het verschil nu tussen dit spel en het spel 'dit of dat' nobelprijs voor de vrede of nobelprijs voor de medische wetenschap
Nobelprijs voor de medische wetenschap....voor de vrede is ook goed, maar haalt vaak nog te weinig uit. Terwijl er in de medische wetenschap ongelofelijke dingen gebeuren....hoop dat dat met de vrede ook gebeurd hoor en dat mensen zich er wel voor blijven inzetten. Wintersport in Aspen of caribische zon?
ja, daarom vroeg ik het inderdaad. bedankt! wandelen! Dat doe ik iedere dag 1.5 uur met de honden. fietsen heb ik niks mee. Lente of zomer?
Als het om rijkdom in de zin gaat van, rijk in het leven, dan kies ik voor rijk. Omdat ik alles voor de gezondheid van mijn familie geef. Dan maar lelijk. Als het om geld gaat: Knap! Ik heb liever een leuk koppie, dan dat ik met mijn lelijke murf in een Rolls rondrijdt! wonen in een landelijk dorp? of wonen in een drukke stad?
haha ja daarom ook..maar goed we doen maar mee.. opkroppen, maar beter is het om te praten. popstars of the X-factor?