Aangezien ik borstvoeding wil gaan geven, wil ik toch maar een flessenwarmer gaan kopen, (voor de gekolfde melk) Wat is een goede en handige flessenwarmer? Groetjes jantina
Op mijn werk gebruiken we die van Avent. Ook hebben we er 1 van Tefal. Als ik er 1 zou halen wordt het de Avent. Vind ik persoonlijk een toppertje!
Op mijn werk gebruiken we die van Avent. Ook hebben we er 1 van Tefal. Als ik er 1 zou halen wordt het de Avent. Vind ik persoonlijk een toppertje!
Die van Avent zou ik ook nemen maar ik las hier laatst ergens dat niet alle flessen erin passen, maar goed als je avent flessen gebruikt dan is het altijd goed.
Avent is prima! Avent heeft zelf brede flessen, dus hij zal mss wat breed zijn als je smalle flessen hebt, maar als je de flessen ook nog moet kopen..
Heb ook die van AVENT gekocht en ga ook borstvoeding geven. Heb er ook ineens wat flesjes bij gekocht...
Ik heb die van Tefal die je ook in de auto kunt gebruiken(zit apart stuk bij dat je in de auto kunt gebruiken) Mijn Avent flessen gaan er zonder problemen in(andere flessen ook) Ik heb er geen klachten over Ik wou ook één van Avent maar wou ook ééntje die ik kon gebruiken in de auto daarom is het Tefal geworden maar denk dat er geen verschil tussen is.
kijk dat is inderdaad handig tascheke Maar ik vind het ook heel erg belangrijk en handig dat alle soorten flesjes er in kunnen, Ik begreep dat dit bij die van avent niet zo is?
ik wil de beep seconde(oid) van beaba hebben. Is stomer, kost 30 euro, kunnen alle flesjes in en ook potjes. Wij gebruiken tijdelijk nog een oude, maar duurt lang voor het warm is en met die andere 2 minuten.