De Kijkshop bij ons in de stad verdwijnt en verkoopt daarom al haar spullen met enorme kortingen, waaronder babyfoons. En dat is natuurlijk altijd handig. Maar ik heb er echt helemaal geen verstand van nog. Wie wel? Welk merk is goed? Wat moet er minimaal opzitten? Bedankt!
ik ben me ook nog aan het orieënteren maar weet wel dat ik een dect babyfoon wil ivm afluisteren, wil geen andere kindjes horen... Alecto schijnt goed te zijn, trouwens op het internet vindt je ze ook veel goedkoper dan ik de winkel.
geen idee! wij hebben nooit een babyfoon gebruikt bij de eerste en ga dat nu ook niet doen. Anders zit ik bij elk zuchtje boven
Ik heb een philips dect. Echt een ideaal ding! Er zit ook een lampje op, een stand met 5 muziekjes, ideaal is dat je dat lampje en muziekjes ook vanaf beneden (vanaf het 2e gedeelte) kan uit/aanzetten. Dus lag bij ons die kleine nog te huilen, dan deed ik vanaf beneden nog even een muziekje opzetten. Verder zit er ook de 'talk' functie op, als je die knop ingedrukt houd, kan je tegen je kindje praten of geruststellen als het huilt. (niet dat ik m continue liet huilen maar vaak wilde hij gewoon effe mn stem horen en was het goed en dan hoefde je dus niet steeds naar boven) Ook het bereik is goed, ik geloof tot 200 meter maar dat durf ik niet meer met zekerheid te zeggen, we hebben hem eens getest met iemand aan het begin van de straat en dan hier in huis en dat is best een afstand en dan werkte hij gewoon prima.
Ja ik vraag me ook af of ik wel eentje ga kopen het is niet zo héél erg groot hier.... probeer eerst zonder denk ik en anders kan ik nog altijd eentje kopen. Ben ook niet zo bang ingesteld... niet verkeerd bedoeld
Goh, misschien makkelijk voor als hij uit-slapen gaat. Maar hier gebruiken wij hem eigenlijk ook heel weinig. Wij hebben eentje van Tomy Het enige handige waarvoor wij hem wel eens gebruiken, is de walki-talki functie, aangezien ons huis 3 verdiepingen heeft
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet ook nog niet zeker of ik er echt een nodig heb, we wonen ook niet heel groot. Maar van die muziekjes vind ik ook wel handig.
Ik heb een alecto lullaby geloof ik, super handig ding Wij wonen wel vrij groot, dus waarschijnlijk gaan wij hem wel veel gebruiken. wij hebben ook dect, wil idd ook geen andere kinderen horen
Wij hebben een babyfoon gekocht met webcam er in. Als je rare geluidjes hoort kijk je gewoon op het schermpje wat de baby aan het uitvoeren is. Je hoeft dan niet elke keer naar boven om boven de wieg te gaan kijken. Een stuk rustiger voor de baby en voor jezelf.
idd! Heb hem zelf wat later gekocht toen mijn zoontje wel op zijn buik kon draaien maar niet terug...... kon ik hem mooi in de gaten houden en terugdraaien.... Koop er dalijk nog eentje bij, kan ik ze op elkaar aansluiten en kan ik het beeld switchen tussen mijn zoontje en de nieuwe baby.... dus beide kinderen in het oog!
@ cindy en ramona: welke hebben jullie met camera? Ben me ook aan het orienteren maar lees er nogal verschillende ervaringen over verschillende merken....