hallo damens, ik heb een vraagje ik heb sinds een week echt elke dag wel heel veel waterige afscheiding ,echt dat ik mijn onderbroek moet verschonen zeg maar het is heel dun en doorzichtig ,ik ben vorige week nog in het ziekenhuis geweest vanwege heeeeeel veel harde buiken wel 50 per dag was gelukkig niks ,maar maak me nu wel zorgen om die afscheiding is dat normaal zo tegen het einde wie heeft het ook ? Of zou het toch steeds een beetje vruchtwater zijn pffffffff wil ook niet steeds de verloskundige bellen ,maar mischien zit er wel een scheurtje in mijn vlies .... liefs michelle
Hai Michelle, Ik had deze vraag ook een tijdje geleden gesteld. Het is pas vruchtwater als het echt de hele tijd blijft lopen (ook al zijn het maar straaltjes) en als je op je hand blaast dan loopt het er ook uit. Ik heb dus ook echt een natte onderbroek soms maar blijkbaar is dat normaal op het einde...
Ik ben ook verkouden, soms lijkt het alsof ik in mijn broek heb geplast, en dan denk ik ook van is het nou vruchtwater of gewoon afscheiding. Heb het in allerlei varianten (sorry voor de details) geel, doorzichtig, kwarkachtig, en heel veel waterig. Ik heb vrijdag een afspraak bij de verloskundige en zal het zeker gaan vragen. Harde buiken zijn hier standaard heb ze ook heel veel.