Een Huis Vol-moeder Nadine opgepakt na brandstichting voormalige woning'

Discussie in 'De lounge' gestart door 1991Mamavanvier, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Nadine, bekend als de moeder van twaalf kinderen uit het televisieprogramma Een Huis Vol, is opgepakt omdat ze betrokken zou zijn bij het in brand steken van haar woning. Dat zeggen meerdere van haar kinderen tegen Hart van Nederland.

Afgelopen nacht klonken enkele knallen in de Van Rappardstraat in Heerlen. Daarna ontstond de brand. De brandweer ging al snel uit van brandstichting. Daar wordt verder onderzoek naar gedaan.

Rond 01.30 uur pakten agenten op de snelweg bij Venlo drie mensen op: een 34-jarige man uit Venlo, een 43-jarige vrouw uit Heerlen en een 16-jarige jongen uit Venlo. De politie kan niet bevestigen of de aangehouden vrouw inderdaad de moeder van het bekende gezin is.

Woning vol spullen overleden vader Michel
    Een dag later broeit het nog altijd in de woning in Heerlen. Twee zoons en twee dochters zijn bij het huis in de buurt. Ook al wonen ze er sinds kort niet meer, de woning stond nog vol persoonlijke spulletjes, onder meer van hun in 2019 plotseling overleden vader Michel.

Eén van hen vertelt dat hun moeder Nadine de 43-jarige Heerlense is die vannacht werd opgepakt. Een buurvrouw vertelt op haar beurt dat de woningbouwvereniging had laten weten dat er 'een jerrycan met benzine naar binnen is gegooid', waarna de brand ontstond.

het wordt steeds gekker in dit gezin! Ook vorige keer al met die “ontvoering”….

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.469
    8.617
    113
    Vrouw
    Ik weet niet wat er met haar is, maar die vrouw heeft echt hulp nodig. Volgens mij wordt zij gedwongen tot vanalles. Van de week een aantal berichten van die Kevin. Enkel love en slijm gedoe. Reacties uitgezet nadat hijzelf een reactie had gegeven. Een vreemde situatie daar…

3. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    @Beheer ik zie dat dit al besproken wordt in de kerst editie wil je deze sluiten?

Deel Deze Pagina