Verhuizen met kinderen is sowieso stressvol heb ik ontdekt. Vraag is als het nu al te klein voelt, hoe dat dan gaat zijn als er een stel pubers rond lopen straks. Wij hebben gewacht met verhuizen tot de kinderen oud genoeg waren om zelf alle kanten op te fietsen en niet meer direct afhankelijk waren van het spelen met de kinderen uit de straat. Overigens niet verandert van school dus dat was geen issue hier. Nu is het alleen fietsen naar school ipv wandelen, al zou dat in theorie nog steeds wel kunnen.
Oeh lastig, ik vind dat toch altijd wel erg sneu als ik Ik vertrek kijk en ze hebben kinderen vanaf middelbare school leeftijd. Maar bij het ene gezin gaat het uiteindelijk toch goed en integreren ze mee en bij het andere gezin lukt het maar niet en gaan de kinderen alleen terug naar een oma of als ze gaan studeren. Zal erg afhangen van karakter van je kind. Zou dat voor altijd zijn of slechts 1-2 jaar ofzo? On topic; ik zou ook echt niet verhuizen als het niet een enorme verbetering is en je de huur nu prima kunt betalen.