Ik ben 'm nog niet tegen gekomen, dus drop hier je allerleukste vakantiefoto's! ( of gaat dit verplaatst worden naar het vakantie subforum waar niemand kijkt )
Nou, dan haal ik hem toch terug met het uitroepteken bordje. Hier in de lounge houden is leuker. Ik heb alleen vakantiefoto's van hollandse molentjes en oude typisch nederlandse geveltjes, dus dat schiet niet op. Of mag ik foto's van Portugal spammen?
Oh hoeveel foto's mag ik posten? haha Leuk topic vind vakantie foto's zo leuk! Hier een aantal foto's waar we dit jaar zijn geweest
Ziet er echt te gaaf uit! Gaat gelijk ff Googlen 😁... Wil in augustus nog een weekje naar Turkije.
Haha ok. Is niet heel goedkoop maar wat je er allemaal krijgt etc... in 1 woord WOW. Wij willen absoluut nog eens terug. Alles is er super. behalve de wifi
Haha daar ben ik net achter gekomen dat het zeker niet goedkoop is.. Maar zeker wel een optie. Even manlief het dalijk laten zien.😁
we zijn nog niet op vakantie geweest, maar hier een aantal van vorige vakanties In Italië Bekijk bijlage 338271 onze zwemplek Bekijk bijlage 338272
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Italie, naar Florence weet jij daar toevallig plekjes in de buurt die we moeten zien?