Weetje wat eigenlijk het rare was.. er liep ook beveiliging in die winkel en die stond er alleen maar een beetje bij te kijken..
Ik heb het nietzo op politie, maar die had ik in deze situatie echt gebelt. Neus dichtknijpen en mond dichthouden, te walgelijk voor woorden. Ik vind trouwens dat je echt heel goed gereageerd hebt. Hopelijk zet dat ze eens aan het denken. Sommige ouders die hun kinderen mishandelen zitten in zoeen sleur dat ze zelf bijna niet meer inzien waar ze mee bezig zijn.
Ik vertel het net mijn vriend en die zat met open mond te kijken en zei daarna ook direct, politie bellen!
Maar ik kan je vertellen op het moment dat het gebeurd reageer je direct en toen ze weg waren dacht ik eigen "huh" dit is niet normaal.. maar je denkt echt niet o wat gebeurd daar nou ik moet even de politie bellen..
Ik had echt even de politie gebelt als iemand zijn kind laat stikken. Ik schrik ookniet van zulke situaties, heb genoeg gezien in mijn leven. Dus aan mij hadden ze echt de verkeerde gehad. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen overdondert worden.
Ik bedoel ook niet direct toen ze daar bijstond. Mijn vriend zei direct na mijn verhaal...politie bellen. Ik snap dat je dan misschien perplex bent. Maar ik zou het alsnog doen.
Ik zeg ook politie bellen! Anders hebben we misschien weer zo'n vreselijk nieuwbericht Overdreven wellicht, maar ik vind het echt schokkend.
ik zou politie bellen hoor dit is niet normaal en de winkel heeft camera's dus het zal er vast wel op staan!!
Vreselijk zeg. Wat goed dat je iets gezegd hebt. Op die opmerking van "vader" dat hij jou anders ook een mep had verkocht had ik gezegd : "Kom maar op, liever mij dan een weerloos kind". Bah, wat zijn er toch een verschrikkelijke mensen. Ik zou dit ook bij de politie melden.
Vreselijk dat soort mensen! Dat je gefrustreerd bent ala maar ga dat niet afreageren op je kind. Dat je er wat van gezegd hebt is helemaal top al vraag ik mij wel af of het voor hun wat uit maakt.. Wellicht kan je ook de politie bellen mocht je nog een keer in zo'n situatie komen, deze kunnen namen noteren en jeugdzorg inschakelen.
Wow, wat dapper en goed dat je je ermee hebt bemoeid! Ik kan ook altijd zo boos worden als ouders heel hardhandig met kinderen omgaan, maar zo dapper als jij ben ik helaas niet Wat een vreselijke mensen!
Geweldig dat je er wat van hebt gezegd. Hoop dat het ze aan het denken zet. Wat een vreselijke mensen zeg gatver!
Wat verschrikkelijk! Vind het altijd moeilijk oordelen in zo een situatie. Neus en mond dicht knijpen gaat echt te ver dat zoiezo maar toch vind ik het moeilijk. Als ik met mijn dochter in de stad ben kan ze ook behoorlijk te keer gaan ( terwijl ze normaal echt lief is ) en dan zeg ik er wat van of negeer haar, maar als het een hele tijd doorgaat kan ik ook behoorlijk uit mijn slof schieten ( niet slaan of wat dan ook maar mijn stem verheffen, dan zie ik ook echt regelmatig mensen met een afkeurende blik na mij kijken, terwijl ze het niet meegekregen hebben, hun krijgen misschien 10 minuten mee terwijl mijn dochter al 1,5 uur bezig is.