Iek.. krijg er gewoon kippenvel van! Jeetje! Als een kindje huilt, ist omdat hij moe is, of honger heeft of dorst heeft of misschien een vieze broek.. Dan ga je dat toch uitzoeken en het verhelpen!! Als mijn zoontje moe is, dan draai ik om en ga ik naar huis (hij slaapt niet in de wandelwagen dus houdt zichzelf wakker). Goed dat je er wat van gezegd hebt!! Misschien gaat er nu een lampje branden bij ze
Wat erg! Eigenlijk had je moeten zeggen: zo nu loop jij te mopperen zal ik is even je neus en mond dicht knijpen dan kun jij ook is voelen hoe dat voelt.
Bahbah hier word ik ziek van! Goed dat je iets hebt durven te zeggen TS, ik zou denk ik teveel in shock zijn daarvoor. Het ergste is, ze doen dit al in het openbaar, wat doen ze dan thuis? Brrr bahbah! Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen kinderen krijgen bah Sorry voor mijn gebah maar hier heb ik ook maar 1 woord voor! Bah!!!
Zo werkt het jammer genoeg hier. Mijn bijna-peuter huilt ook wel eens omdat hij geen koekje krijgt, een snoepje wil of omdat zijn grote teen hem niet aanstaat. Dan ga ik niks uitzoeken of verhelpen hoor . Ik ben gekke eppie niet.