Wat heb je van je ouders overgenomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Golden1213, 19 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van mijn vader het eigenwijs zijn. Verder echt helemaal niets, mijn vader was heel materialistisch en na zijn dood kwamen we erachter dat hij altijd maar uit was op meer geld en de belastingdienst heeft opgelicht en daar nog een celstraf voor moest uitzitten. Dat is zo echt helemaal niet hoe ik ben ;). Mijn vader was ook altijd heel nuchter en wuifde alles weg. Zo ben ik ook helemaal niet.

Van mijn moeder mijn soms niet zo denderende psychische staat. Denk ik tenminste, ik heb haar niet lang gekend en vroeger veel meegemaakt (mede door haar psychische staat), dus misschien komt het daardoor.

Van mijn stiefmoeder helemaal niets, wij zijn zo verschillend ;)

Maar ik ben trots op wie ik nu ben ondanks mijn niet zo goede voorbeelden :)

2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.591
    22.042
    113
    Vader: mijn achternaam, uiterlijk, autisme, gevoel voor humor, zuinigheid (voor mezelf en de aarde), liefde voor katten en natuur.

Moeder: eetproblemen, passie voor koken en bakken, gastvrijheid en gul zijn voor anderen, of dat hoop ik tenminste.

Al met al lijk ik meer op mijn vader, op wat heel vervelende karaktertrekken van hem na waardoor ik dus ook geen contact meer heb.

En van beide ook nog: mijn longklachten. Fijn hoor, dat roken :|

Golden1213 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina