O: Plakje ontbijtkoek met boter + sesamgranen boterham oude kaas en glas water. T: Granny Smith appel.
O: boterham met pb2 pindakaas met kop Senseo en glas water T: beschuit zonder beleg met glas water Ga nog eten... L: 2 boterhammen, 1 met slankie smeerkaas en 1 met kipfilet en beetje kwark erbij. Glas cola light cafeïne vrij T: wasa zeezout/sesam cracker met glas water en glas koffie/thee D: gaan wokken, dus dat wordt ongekend schransen... Vooral de toetjesbar moet er bij mij aan geloven altijd... 😄 Erbij cola light of water met citroen
O; mijn gebruikelijke smoothie met hazelnootmelk, banaan, dadels, havermout en cacao T; aardbeien en watermeloen L; boterhammen belegd met aardbeien en tartex met rauwkost T; 2 biscuits D; vers gemaakte tomatensoep met broodjes
O. Een boterham met chocopasta, kopje thee en een sapje van citroen, gember en appel. T. Bakje met mango, banaan, aardbeien en Bosbessen. Glas groene ijsthee en water.
Skyr met zomerfruit Rijstwafel met pindakaas en een plakje gewone kaas Whey shake Zo een volkeren wrap met kipfilet, huttekase , ijsbergsla en avocado
Een boterham met hagelslag, 2 koppen koffie met melk. kiwi straks 3 boterhammen koffie Boboti en veel water tussendoor.
O beschuitje met vruchtenhagel T beschuitje met aardbeien en een gold kiwi en koekje L zie foto..ik ben gek op foto's van eten 😍 Qua drinken 1 kop koffie en een paar glazen water.
O:zoals altijd havermout met banaan L: 4 meergranen crackers met hummus komkommer en een mango Ga nog eten: T: watermeloen A: wraps met kip en een salade Drinken: 2 koffie, water en kopje thee
O: 3 boterhammen met hagelslag/vleeswaren, beker melk T: plak cake, 3 kopjes koffie L: panini met peperoni/kaas, glas sinaasappelsap
O boterham met kruidentuintje ( zoooo lekker ) en een glas water L 2 boterhammen met kroket ( slecht idee vriezer opruimen) T fruitsalade D entrecote met gebakken champignons en rauwkostsalade
Broodje met roomkaas en bieslook Flesje spa Sundai ijsje met chocolade Pompoensoep, stuk pizza Zelfgemaakte ayran
Kiwi yoghurt banaan broodje salami, broodje 30+ kaas schaaltje aardbeien/wilde perzik/kiwi appelflap (kon geen nee zeggen tegen schoonvader ) knoflookspaghetti, tomaat/mozzarella
O Brinta T Rijstwafel kip en aardbeien L Rijstwafel pindakaas, twee boterhammen en twee gekookte eieren T eiwitshake en kwark met noten D zoete aardappel, snijbonen en vis T komkommer en eiwitreep
Voor morgen ook al m'n menu samengesteld haha Gaat worden O twee Volkoren boterhammen met kip en Rookvlees T eiwitshake en Rijstwafel pindakaas L gerookte zalm met veel rauwkost twee eieren en drie cracottes met Rookvlees en kipfilet T kwark met noten en honing D wederom snijbonen en zoete aardappel en een runderworstje T eiwitreep. Mmm nu al weer trek haha
Ik doe het eerlijk gezegd op gevoel😳 Yoghurt, beetje bronwater erbij en steeds proeven of de dikte goed is.. achteraf beetje munt en zout erbij..