Zie hier mijn lunch. Met een stuk olijvenbrood erbij. Als ontbijt een boterham met kaas Tussen door een banaan en veel water. Ook nog thee.
O: magere kwark met muesli/granola mix T: niks, had vergadering. L: 2 maiswafels met notenpasta en avocado, een droge maiswafel, een appel en een restje van de kwark. Ga nog eten: T: wortels, tomaat, paprika en komkommer D: broodjes hamburger T: nog 1 fruit.
O: granola met noten, pitten, honing en halfvolle melk T: meloen L: 2 speltboterhammen met filet american, kalkoenfilet en rauwkost
O; smoothie T; 2 biscuits en aardbeien L; 2 speltbroodjes met zelfgemaakte ragout T; smoothie van soyayoghurt, appel en perzik D; rijst met een rode linzen curry
O: twee boterhammen belegd met aardbei. Water, lepel bijpollen, thee. T: een halve donut en een half chocolade gebakje op bezoek. Thee M: twee tacos met gehakt/groenten etc met verse quacemole wat over was van gister avond. Half blikje cream soda, water. A: asperges met aardappel gratin en een halve kaasburger. Water. Daarna alleen nog fruit.
O. Smoothie van amandelmelk, banaan, pompoen, lijnzaad en kaneel. T. Bakje met ananas en mango. Glas groene ijsthee en een rijstwafel met chocopasta. L. Twee wraps met carpaccio, rucola, zongedroogde tomaatjes en truffelmayonaise. Fles water met munt en citroen. T. Komkommer met soja saus, waterijsje en thee. A. Spaghetti met pesto roomsaus en kip. 2 glazen wijn.
O; havermout met banaan T: niks behalve 3 koppen koffie L: bakje fruitsalade, volkoren pistolet, 30+ kaas, hard gekookt ei, krentenbol T: 3 koppen groente thee A: Ravioli met tomatensaus, prei, tomaat en wat ricotta Net nog een bakje magere yoghurt met bramen en een kop goede nachtthee.
2 sneetjes volkorenbrood met kaas en roomboter 2 rijstwafels met pindakaas Ei omelet met zalm en rucola Een appel Chili con carne met bruine rijst en salade
O:Magere kwark met amandelen en aardbeien. Kop koffie en glas water T: banaan, 2 koffie en glas water L: alvast 1 wrap met gerookte kip, roomkaas, komkommer, avocado, sla en pittenmix. Dadelijk lunch deel 2 met zoon. Had nu te veel honger om te wachten.
2 crackers aardbeien smoothie (spinazie, appel, ananas, kiwi, jus d'orange) straks bij m'n moeder 2 volkoren pistolets met wat ze in huis heeft op de terugweg een appel vanavond zoete aardappel frites, kipkluifjes, salade
O: 2 geroosterde broodjes, 1 met pepersmeerworst en die andere met filet american 1 koppie cappuccino L: Good Noodles zo onderweg nog een flesje water (ga met m'n zus naar Rotterdam voor d'r trouwjurk)
ontbijt: magere milde kwark met musli en rozijnen, water tussendoor: water, 1 liga, halve peer van mijn zoon lunch: banaanpannenkoekje (halve banaan 1 ei, andere halve naar mn dochter). Sla met tonijn en olijfolie. Water Straks tussendoor: ik denk een tomaat of een peer avondeten: 1 klein bord ovenschotel. Ik denk dat ik iets met bloemkool maak.
O granola met noten, pitten, honing en halfvolle melk T mango L 2 speltboterhammen met 30+ kaas rauwkost en tauget met een klein beetje halfvolle mayo T worteltjes D erwtjes worteltjes en een kipsnitzel, sla deze keer de gebakken aardappeltjes over denk ik
Voor het sporten soyayoghurt met een appel en 2 perzikken. Daarna nog een kleine smoothie met hazelnootmelk, banaan, dadels en cacao. L; 2 speltbroodjes met tartex en rauwkost T; 2 biscuits D; aardappelen uit de oven, gegrilde courgette, aubergine en paprika met een bonenburger.
Ontbijt: havermout Tussendoor: niets Lunch: 2 volkorenbroodjes, 1 met kaas en 1 met sandwichspread Tussendoor: yoghurt met cruesli (haha.. fout) En straks als mijn dochter wakker is nemen we wat fruit Avondeten: broodje shoarma met spinazie Tussendoor: ff kijken of ik nog zin heb in iets.
Skyr met banaan 2 rijstwafels pindakaas Whey shake na het sporten 3 volkoren puntjes met filet american Zo een eiwitreep
O: 3 boterhammen met hagelslag/vleeswaren, beker goedemorgen T: 2 kopjes koffie, banaan L: 2 frikandel speciaal, pasta salade, glas sinaasappelsap T: 3 kopjes koffie, 2 nectarines D: aardappelen, prei, gehaktbal T: thee, appel
O: 2 boterhammen met hagelslag en 2 koppen koffie T: 1 cappuccino met een speculaasje L; bruin hard meergranenbroodje met farmersalade en een glas vruchtensap T: zojuist 1 cappuccino en een eierkoek Vanavond ga ik uit eten.
L: nog zo'n wrap T: zelf gemaakt ijsje van halfvolle yoghurt en aardbeien, 3 glazen water en een kop koffie D: runderworstje, gebakken aardappels en sperziebonen T: stukje extra pure chocolade met cranberries en thee