O: 2 boterhammen met ham T: een hele mango L: 1 boterhammen met geitenkaas en een komkommer met hummus T: bakje cherry tomaten D; pompoensoep met een broodje. Man een stukje vlees en ik een extra salade. T: hopelijk een bakje chips
2 volkoren wraps met kip, courgette, mais, paprika en ui. Zelfgemaakte fajita kruiden en een beetje crème fraiche. En sla met honing/limoen/olijfolie dressing met komkommer, tomaten, avocado, beetje mais en radijsjes.
Kwark met havervlokken en honing. Een beschuitje met jam en een beschuitje met kaas. Een geroosterde boterham met heksnkaas en eem geroosterde boterham met roombrie. Stukjes appel en watermeloen. Bami goreng. Alleen water en thee gedronken.
O Havermout met banaan en kaneel L 3 bruine bolletjes waarvan 2 met kaas, margarine, tomaat en komkommer en wat sla en één met ham T 2 peren A Quinoa met venkel en bleekselderij en een stukje kabeljauw Drinken heel veel water, 2 koppen thee en 2 koppen koffie
Ochtend; 2 bakken koffie en een banaan Lunch; 3 boterhammen met kaas en een flesje cola Tussendoor; chocokoekjes en cola Avond; ik heb zojuist 2 witte bollen met een hamburger op
O: 2 dunne plakjes ontbijtkoek, 2 volkoren crackers met appelstroop, beker melk T: Magere yoghurt met kiwi, thee/water L: 3 bruine boterhammen met rookvlees en kopje kip cup a soup T: appel + kopje thee/water D: sla, gebakken aardappeltjes en stukje runderburger Na de avondvierdaagse mezelf getrakteerd op cappucino en mini cornetto
2 muelsibollen met roomboter Tussendoor niks, ik zat bij de kapper en was m'n appel vergeten 2 wraps met huttekase, zalm, beetje avocado, ijsbergsla Straks kersen en een appel En vanavond bloemkool met aardappelen en kipfilet
Kwark met havervlokken en thee. Bakje druiven en aardbeien, water. Twee grote waldkorn bollen. 3 halfjes met roombrie en honing uit de oven en 1 halfje met heksnkaas. Thee. Straks denk ik nog een paar snoeptomaatjes. Vanavond een lekkere pasta.
o brinta met amandelmelk t rijstwafel pindakaas en eiwitshake l 2 volkorenboterhammen met twee gebakken eieren met champignons, tauge en tomaat en sla t kwark met noten d bloemkool, runderreepjes en rijst t eiwitreep
Ongeveer 2 liter groene thee. Een flinke bak Turkse yoghurt met een theelepel chiazaad. Een spiegelei van 3 eieren, peper, zout (normaal doe ik er nog van alles doorheen, maar had geen zin om groente te snijden vandaag). Handje noten (macademia's, zonnebloempitten, pecannoten en bruine amandelen) 1 appel 1 banaan
O: bakje cherry tomaten en een glas thee T: pakje crackers L: 3 kaiser bolletjes zonder beleg T: halve meloen D: patatjes!
Vanochtend een maaltijdreep. Vanmiddag een bakje frambozen en een stroopwafel. Vanavond moeten we nog even zien. Was vergeten vlees uit de vriezer te halen 🙄
O; smoothie hazelnootmelk, banaan, dadel, havermout, cacao T; 2 biscuits L; glas innocent smoothie met een pistolet met hummus en sla T; stukje pure chocolade D; macaronisalade
O: 2 boterhammen met gebakken ei met spek, beker goedemorgen drinkontbijt T: nectarine en een handjevol druiven, koffie L: poffertjes, glas sinaasappelsap T: appelflap, koffie D: macaroni T: nectarine, appel en een handjevol druiven. Glas thee
Vanavond gegeten: halve hamburger en halve rib-eye (van super lekker, biologisch en traceerbaar vlees van www.koopeenkoe.nl!), rode bieten, oosterse wokmix van o.a. paksoi, bamboe, peulen, paprika. En als nagerecht een mix van fijngesneden kokos, mango, papaya en ananas.
O: havermout met kaneel L: 2 volkorenboterhammen met tonijn en een gekookt ei en zowat een hele komkommer A: Zilvervliesrijst met kip, woksaus en wokgroenten en ui Gedronken 3 kopjes koffie, 3 kopjes thee en water. En ik wil nu nog iets eten haha.
O: havermout T: 1 appel en een digestive koekje L: pannenkoeken met stroop en kaas en een choco ijsje T: aardbeien D: vega schnitzel, krieltjes en rauwkostsalade T: 1 chocolaatje Gedronken: thee, water en een glas cola zero
Pff vandaag veel gegeten voor mijn doen. Moet ongesteld worden. O: magere kwark met granola/muesli mix, walnoten en amandelen. T: smoothie met amandelmelk, aardbeien, mango, lijnzaad en avocado. 4 stukjes extra pure chocolade. Later nog 2 maiswafels met notenpasta L: 2 wraps met ijsbergsla, komkommer, tomaat, mais, plakjes kipfilet en kruidenroomkaas T: 3 stukjes extra pure chocolade en handje rozijnen D: 2 pannenkoeken met kaas en stroop Drinken: 3 of 4 koppen koffie en zeker 7 glazen water. Nu een radler biertje.
Ontbijt: bak havermout met kokos banaan en kaneel L: Wrap met tonijn en rauwkost, bakje vers fruitsalade A: gekookte wortelen, gebakken krieltjes met klein beetje mayo, tartaar en magere yoghurt met aardbeien Net: wat pringles en een biertje Verder: water, 4 koppen thee en 3 koppen koffie