O: thee T: havermoutreep + thee en een bidon water mee voor het uurtje banen zwemmen L: boterham kaas met komkommerschijfjes + los cherrytomaatjes + water T: restje salade van gister + water A: nog geen idee
Ontbijt: Broodje met roerei Tussendoor: Koekje en koffie Lunch: 2 boterhammen met pindakaas Tussendoor: druiven Avondeten: Schnitzel en krieltjes. Daarbij een boerensalade. Verder nog gedronken: Melk,ranja, koffie en thee
O. 3 Banaan-ei pannenkoekjes met Bosbessen. Sapje van gember, citroen en appel. Kop thee T. Bakje met perzik, abrikoos en banaan. Kop thee. Beschuitje met muisjes L. Twee bruine boterhammen met gerookte kipfilet, rucola, zongedroogde tomaatjes en truffel mayonaise. Flesje water. T. Komkommer met sojasaus. 3 blokjes chocola. Glas groene ijsthee. D. Tortellini met roquefortsaus, sla en een glas wijn.
O: 2 volkorenboterhammen met runderrookvlees en een kiwi. 2 glazen water T: 2 nectarines, 1 kop koffie, 1 kop thee en een glas water L: carpacciosalade met 2 stukken brood en glas spa rood (lunch in een restaurant) T: bolletje yoghurt-kers ijs op een hoorntje en glas water D: boontjes, worteltjes, 1/2 slavink, gebakken aardappels, glas water T: zakje paprika chips en glas witte wijn
O: havermout met kaneel kokos en banaan T: krentenbol L: twee volkorenboterhammen met kaas T: droog meergranenbroodje (ik had honger en niks anders voorhanden haha) A: wortelen gekookt, tartaar, gebakken aardappelen, schaal kersen en een perzik.
O: spelt beschuit met appelstroop, Griekse yoghurt met druiven, kop thee T: plakje ontbijtkoek en glas water L: 3 volkoren boterhammen, 2 met vleeswaren 1 met honing, glas melk T: paar glazen water, halve banaan D: peulen/wortels, gekookte aard., rundvlees, yoghurt T: sinasappel, komkommer met heksenkaas, glas thee en tussendoor heel veel water.
Ontbijt 250 gram kwark Tussendoor 2 handjes noten en paar aardbeien Lunch 3 speltcracker met kip Tussendoor banaan Avond wrap met kip Rond 21.00 speltcracker met zalm. Drinken 4 cappuccino en een liter water.
En nu zit ik nog aan de popcorn.. Serieus zin in gekregen na het popcorn topic hier dus ik ben nog aan het poffen geslagen (jammer dat het topic inmiddels dicht is)
O; smoothie T; niks L; 2 broodjes met kroketten vd vegetarische slager in de oven klaar gemaakt. T; smoothie bij de la place D; verse tomatensoep met stokbrood en salade
Ontbijt: 2 boterhammen met jam Tussendoor: eiwitshake en een appel Lunch: 2 boterhammen. Kaas en kip. Salade van boerenkool en veldsla met een ei. Yoghurt met moerbei en lijnzaad. Tussendoor: watermeloen Diner: kip met broccoli Vanavond eet ik nog yoghurt
O. Bordje havermoutpap met pindakaas en banaan. Sapje van citroen, gember en appel. Kopje thee. T. Bakje met ananas, mango en aardbeien. Kop thee. L. Bruine bol met carpaccio, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes. Glas water. T. Toastjes met tapenade, 2 glazen wijn. D. Rijst met tikka masala. Bakje magere yoghurt. Glas wijn.
Skyr met blauwe bessen en kersen 2 rijstwafels met pindakaas en een pre Work out Whey shake Een omelet met zalm en sla, en 2 volkoren koekjes Eiwit reep Bbq; 2 kip spiesjes en een runderburger, tonijnsalade en 2 stukjes volkoren stokbrood. En 2 glazen Pepsi max.
O Havermout met kaneel banaan en kokos L 4 meergranen crackers met kaas, humus, ei en komkommer (en daar nog een schaaltje van) T rijstwafel met pindakaas, komkommer en 2 glazen rosé A ravioli met rucola, cherrytomaatjes, pesto en mozzarella T bakje kersen
O: 2 kaas crackers met een beetje kruidenkaas T: 2 nectarines L: groot bakje kibbeling T: 2 bakjes cherry tomaten. D: haring bietjes salade Drinken 2 koopen thee. Plus 2 keer een liter water. Nu een glas melk.
Heb in de middag een beetje te weinig gegeten. Merkte het toen ik avond eten wilde maken, m'n maag knorde ervan. Vanmorgen vroeg: Brinta met volle melk Tussendoortje: banaan Lunch: 1 klein broodje boter met kaas en kipfilet Tussendoortje: paar aardbeitjes Avond eten: rode bietjes, uien, speklap Nu eet ik: een kleine appel Drinken: Thee, water, melk.
O: spelt beschuit met zelfgemaakte aardbeienjam, Griekse yoghurt met nectarine, kop thee, glas water T: veel water en een appel L: 3 meergranen boterhammen met kaas/kipfilet/honing, kop thee T: water en een kwart mango D: aardappelschijfjes uit oven met rozemarijn, sla met tomaat,appel,augurk,uitjes,ei,dressing. Drumstick. Ijsje na T: kop thee
Ochtend: 3 bakken koffie Middag: kant en klare maaltijdsalade , flesje cola Tussendoor: rijstwafels met bbq smaak, flesje cola Avond: kant en klare tagliatelle. 20:00: koffie Verder cola Ik ben zo ongezond bezig vandaag, maar na een klote nacht en een lange dag werken had ik verder nergens meer zin in.