O: 2 volkorenboterhammen met runderrookvlees en een kiwi, 3 glazen water T: kwark met een beetje granola/muesli mix en een banaan, 2 koppen koffie L: meergranen bolletje met hüttekäse en komkommer en eentje met extra pure hagelslag, maiswafel met notenpasta, halve paprika, paar druiven en een kiwi, glas water T: 2 mariabiscuitjes, kop koffie en kop thee D: 2 wraps met gehakt, bosui, champignon, paprika, tomaat, komkommer en avocado. Zelf gekruid. Glas water T: raketje, kop koffie, 2 glazen water en een glas witte wijn
Brinta Twee rijstwafels kip en een eiwitshake 2 boterhammen met filet en 1 met schuddebuikjes heel dun laagje 100 gram gerookte zalm, een gekookt ei en een bak rauwkost Magere kwark met noten en honing Zoete aardappel met spinazie ui en runderworstje Plakjes kipfilet, komkommer met Hummus en eiwtreep
Ochtend: 4 crackers met filet americain en jonge kaas en 2 koppennkoffie. Tussendoor: volkoren granenbiscuit en een glas jus d'orange. Lunch: twee sneeën brood met rauwe ham en een beker melk. Tussendoor: een appel en een glas water. Diner: de goddelijke tortelloni met zalmvulling en roomsaus van de plaatselijke Italiaan en een glas rosé. Best weinig voor mijn doen. Meestal eet ik meer bij de lunch en heb ik nog een salade bij de pasta maar het is er vandaag niet van gekomen.
O: smoothie van yoghurt, framboos, aardbei en druiven T: Liga koeken L: wentelteefjes, totaal 1,1/4 broodje en banaan opgebakken met honing en restje wentelteefjes beslag. Ik denk nog wat nootjes/chippies/fruit en rauwkost tussendoor straks en als avondeten gebakken aardappels, brocolie en vlees.
Bleeh ik heb een bankhang-krijg allemaal de T dag. Heb echt nergens zin. 2 volkoren sneetjes met kipfilet Tros druiven Een kokoskoekje, spelt beschuit met kaas en een gekookt eitje Straks 2 Hollands nieuwe 😍 Met ui Vanavond bloemkool met kipfilet
Ontbijt: yoghurt met aardbeien Tussendoor: paar stukjes appel en 2 volkorenkoekjes Lunch: pannenkoeken met kaas Tussendoor: waarschijnlijk een ijsje bij de Ikea Avondeten: Stamppot snijbonen
De spierpijn in m'n kont herinnert mij er aan waar ik het voor doe. En de chocolade is op 😑 En het regent dus ik ga niet naar de super.
O: volkorenboterham met filet Americain en volkorenboterham met pindakaas en banaan T: 2 nectarines L: 2 pizzabroodjes Komt vanmiddag nog wat rauwkost bij denk ik. En vanavond krieltjes, spinazie en gehaktbal.
O: havermout met een theelepel cacaopoeder en bosbessen. 2 glazen water T: magere kwark met een banaan en noten. Glas water en kop koffie L: wrap met gehakt, ui, paprika, champignon, hüttekäse en avocado. 2 glazen water. En een kiwi Voor de rest nog geen idee vandaag.
O. Brinta wake up met een cappuccino T. Banaan L. Smartbar van body en fit T. Appel en 2 kiwi's D. Is een verrassing, eten bij schoonouders. Verder heel veel water en misschien straks nog een koffie, ligt eraan of ik een middag werk dip krijg
O; 2 boterhammen met aardbeien belegd. T; 2 biscuits L; brownie T; pakje kokoswater D; smoothie van bevroren banaan, verse jus en spinazie En heb voor straks wat chippies in huis gehaald.
2 volkoren crackers met aardbei een perzik en een peer 2 koolhydraatarme boterhammen met sellery salade en 30+ kaas ik ging voor twee perziken maar werd gestoord en vervolgens vergeten rijst met kipfilet, ui, paprika, sperziebonen, woksaus...en komkommersalade
O: glas water met citroensap, kwark met cruesli en bramen/blauwe bessen, kop thee T: 2 koppen thee, 2 glazen water, 2 roereieren met gerookte zalm L: uit eten, weet niet precies wat er allemaal in zat. De omschrijving was 'rijstblad met spinazie, wortel en kip', het was vooral veel groente. Daarnaast spinazie-komkommer-appelsap T: tosti kaas-tomaat, 2 glazen water A: prutje van ui, knoflook, tomaat, spinazie met parmezaanse kaas en olijfolie eroverheen, glas water Had geen honger meer (gek he? )
O: Havermout met banaan, kokos en kaneel L: uiensoep, 2 volkorenboterhammen met komkommer en smeerkaas T: Krentenbol A: couscous met rozijnen, doperwten, feta, cherrytomaten en komkommer en kersen als dessert. Gedronken: 2 koffie, 3 thee en verder water
T: 4 mariabiscuitjes en een kop koffie. D: broccoli, zalm, klein beetje gebakken aardappelen en 3/4 paprika rauw T: 2 handjes chips en 2 witte wijn Verder zeker nog 1,5 liter water.
O magere kwark met noten en honing T plak ontbijtkoek met roomboter L ei, zalm, grote bak sla en twee boterhammen met cornedbeef en schuddebuikjes T kwart kopje cappuchinoshake bij de ijssalon om te proeven.... Mmm was goddelijk. Eiwitreep en Rijstwafel met cornedbeef D volkorenspaghetti met Spitskool klein beetje gehakt en schep perstosaus. Sla erbij T ik ga me zelf eens trakteren op een mini Magnum of mini cornetto
O. Bakje kwark met blauwe bessen. 2 koppen thee. Sapje van citroen, gember en appel. T. Bakje met nectarine, aardbeien en banaan. 3 blokjes chocolade. Kop thee en glas groene ijsthee. L. Tosti met nutella en banaan. Een avocado. Glas water.
O: 2 volkorenboterhammen met pure hagelslag T: na het sporten: bak kwark met noten en 2 maiswafels met kipfilet en avocado. L: salade van veldsla, quinoa, radijs, avocado, komkommer en tonijn Ik ga nog eten T: 2 stuks fruit D: andijviestamppot met spekjes en een halve gehaktbal Drinken: alleen water en 3 koppen koffie. Misschien vanavond nog een glaasje rosé
Oh my god.... normaal doe ik gezond hoor, maar ik heb me toch een vreetkick vandaag! ontbijt: honingmusli met magere yoghurt (so far so good) tussendoor: een half pak Oreo-koekjes en twee handjes gerookte noten lunch: 5 volkoren San Fransisco's nu: ik overweeg serieus die Magnum die nog in de koelkast ligt. Gepland: toch maar lunchen.... en vanavond een tomaten-groentensoep met kikkererwten en brood. Het is zeg maar geen gezonde dag voor mij *bloos*. Veel trek en weinig zin om het klaar te maken..... help Trouwens; even los van mijn rampenplan vandaag.... maar wat eten jullie weinig! Volgens mij komt een aantal van jullie nauwelijks aan 500 kcal. Eten jullie echt zo weinig of zijn jullie vergeten dingen op te schrijven?