Verse ananas en kiwi En later 4 beschuitjes, 2 met kaas en 2 met hagelslag. Qua drinken glas water en glas spa rood met limo
Ontbijt; 3 eetlepels muesli met een beetje griekse yoghurt, vers vruchtensap. Tussen de middag een pistoletje met oude kaas. Tussendoor een schaaltje yoghurt met kiwi en een glas cola ( Weekend verwennerij ) Vanavond Zilvervlies rijst met kip en roerbak groenten. Sinds ik zwanger ben lukt het gezonde eten ineens enorm goed want ik heb zo weinig eetlust dat ik eerst gezond moet eten en dan pas iets 'extra' mag dus kom ik aan het 'extra' niet toe.
Ontbijt 2 kleine ovenbroodjes met kaas/jam en pure hagelslag , verse jus d'orange , 1 gekookt eitje (en een halve van zoon) Tussendoor : niks laat ontbeten Lunch : 2 bruine boterhammen met filet american , wat losse aardbeien Tussendoor : cracker met smeerkaas Avond eten (nu aan het koken) : krieltjes met een biefstuk met champions , sla met tomaat , ei , appel , cashewnoten , mais en dressing. Tussendoor nog 2 kopjes thee gehad , 1 glas ijsthee en nu bezig met mijn tweede flesje water.
O: 2 volkoren cracotte's met nutella T: niets laat ontbeten L: kopje asperge soep T: zelf gebakken chocolat chip cookie en een glas aloë Vera A: Belgische frietjes met veel mayo en kaaskroketje 🙈😭 Gedurende de dag drink ik sowieso 2l water/groene thee
O/L: 1 broodje met rosbief, tomaat en lente ui, hamkaas croissantje T: Zelf gemaakte pizza D: Asperges met hollandaise saus, zalm en ei.
Kop latte macciato, 1 pistolet met gekookt eitje, 1 met kaas Kop latte macciato, 4 bokken pootjes Kop cappuccino met stukje appeltaart met slagroom Glas sap, 1 stukje kaas en 2 stukjes harde worst 2 handjes chips en wat tucjes Zometeen spaghettini eten Ellendige pregnyl begin daar echt van te snaaien!
Maar als ik maar 1x op een dag zou eten, zou ik ook gaan snaaien! Je hebt alleen pistoletjes op! Ik moet nu ( met misselijkheid ) echt opletten dat ik vaak genoeg eet en dan liefst ook nog gezond.
Ontbijt: broodjes gebakken ei. Lunch: wat crackertjes met smeerkaa's. Over een klein half uurtje eten we gekookte krieltjes met witlof ham/kaas uit de oven. Over de dag: 2 glazen Fanta cassis en een bakkie cappuccino.
Acai bowl met van alles als topping. Banaan/ei/amandelmeel pannenkoek met aardbeien. Spinaziesalade met wat groente, noten en dingen die op moesten. Wat hapjes in het park, even lekker gezeten terwijl de kinderen speelden. Met lekkere wijn erbij.
O: 2 kaiserbroodjes met ham en gekookt ei t: schaaltje Griekse yoghurt L: 2 bruine boterhammen met knakworstjes T: een banaan A: 2 tortilla's met Mexicaanse vulling en ijsbergsla Qua drinken: alleen water.
Als ontbijt een kom yoghurt met muesli en fruit Tussendoor een banaan en een halve appel. Tussen de middag gelunched tijdens het shoppen bij een broodjeszaak. Vanmiddag tussendoor 2 rijstewafels. Als avondeten bruine bonen, aardappelen, sla en speklapje. O en thee en water tussendoor, hoeveel glazen weet ik niet meer, maar voldoende
2 Kaiser broodjes met knakworsten Rooibosthee Magnum almond ijsje Panini Mozzarella Tomaat pesto en wat potato wedges (had ik super veel zin in haha ) Verder water, crystal clear en thee Super slecht en weinig ...
Ow heel veel 😄 Komt omdat ik heb gewerkt en dat lichamelijk erg zwaar werk is. 4 muesli repen Heel stokbrood met roomkaas, zalm rucola Banaan Salade Broodje doner kebab
0: twee croissants met chocopasta T:stroopwafel L: 4 rijstwafels met kaas en 2 plakken ontbijtkoek T:2 mini krentenbolletjes D: vanwege zwemles zl 2 pasteitjes met ragout
O: 3 boterhammen met vleeswaren/hagelslag, thee T: Glace koek en koffie L: drumsticks, gebakken aardappelen, sinaasappelsap T: Twix, plakje cake, koffie D: Turkse pizza, glas cola
Sochtends yoghurt met cruseli en honing en thee. Smiddags was ik op een soort benefiet markt met allerlei hapjes. Daar heb ik gegeten: marokkaanse soep, verse loempia, gevuld broodje met gehakt en groenten, bakje pasta salade en een bakje couscous salade (allemaal kleine porties). Met sap. Glas water. Savonds vers gemaakte aspergesoep, zelfgemaakte kaasbroodjes en een restje andijvie stampot en glas water. Ik vrees dat ik straks nog een puntje appeltaart neem voordat ie niet meer goed is.
Twee meergranen kaiserbroodjes met smak en ei schaaltje kiwi yoghurt bak aardbeien zoete aardappel frites, kipkluifjes, sla Kwa drinken: 2 koffie, paar glazen water, 2 rode wijn...straks waarschijnlijk nog 2 glazen water met een druppel limonade en heb nog een klein zakje paprika chips waar ik me de hele week al op verheug
Haha ai... ik heb een veel te lekkere zondag gehad Ontbijt: schaaltje volle yoghurt met muesli Tussendoor: 1 pepermuntje in de kerk Lunch: 2 toastjes filet americain, 3 stukjes metworst, komkommer en tomaatjes, 1 kop goedgevulde chinese tomatensoep Tussendoor: 1 appel en 2 handjes chips met sausje en 2 kikkertjes Diner: 1/2 pizza mozzarella met salade Tussendoor: misselijk vd melkchocolade Qua drinken alleen thee, water en een glas cola zero. Morgen maar even balansen