ontbijt: 2 bruine broodjes met pepersmeerworst een bakkie cappuccino lunch: 2 bruine broodjes met kip kerrie salade
O. 3 rijstwafels met pindakaas en een zelfgemaakt sapje van gember, citroen en appel. T. 2 koppen thee, redbull en een bakje aardbeitjes, mango & Bosbessen. L. 2 bruine pistoletjes met avocado, tomaat en ei. Glas water en kop thee.
O:2 volkoren boterhammen met vruchtenhagel en pure hagelslag. T: 1 cappuchino en een plak parelkandij koek L:2 volkoren boterhammen met pindakaas en een glas Arla drink. Avondeten zal wschl witlof worden maar moet nog boodschappen doen.
O: smoothie van groente, fruit, kwark, eitwitpoeder en water T: 2 meergranen rijstwafels met een handje trostomaatjes L: kop spinaziesoep en 2 boterhammen met kipfilet
O: yoghurt met een banaan. T. liga L. 2 volkoren boterhammen 1 met 30+ kaas en 1 met kippen gebraden gehakt en een volkoren cracker met 30+ kaas en een glas optimel T. 1 kiwi en een rijstwafel met 30+ kaas Avondeten zal worden aardappels met wortels en wat kip Drinken: thee/water/limo
Vanmorgen een peer. Tussendoor een bruin zacht bolletje zonder beleg lunch 300 gram bosbessen tussendoor 2 bruine zachte bolletjes zonder beleg. als vocht tot nu toe 2 glazen cola, 1 flesje aquarius, 3 glazen water en nu een glas sap.
krentebol met boter + glas melk plakje bananenbrood+ kop zwarte koffie 3 bruine boterhammen met kipfilet bak gemengde meloen 3 dropjes
Skyr met bosbessen, framboos en aardbei Een banaan Whey isolaat shake Omelet met 2 eieren, zalm en veldsla 2 rijstwafels met pindakaas en een eiwitreep Oh en water en groene thee. En nog een pre Work out.
Ontbijt: smoothie Tussendoor: bananenbrood Lunch: broodje zelfgemaakte eiersalade Tussendoor: stukje kaas Diner gaat worden: bietjes, aardappels en een gehaktbal En ik denk vanavond nog een stukje chocolade
O: yoghurt met muesli T: stukjes appel L: 1 volkoren boterham met kaas, komkommer en ei + 1 volkoren cracker met pindakaas T: een smoothie van framboos, aardbeien en lijnzaad, en een handje M&M's D: vega schijf, gekookte aardappelen en spinazie T: niets, omdat ik morgen erg vroeg opsta (kan anders niet slapen)
Te weinig.. Maar ik ben een dramatische eter. Het is mijn lijf niet echt af te zien en ik voel mij verder ok, maar gezond is anders natuurlijk O: twee koppen thee T: speculaasje met glas water L: cracker geitenkaas met een kop thee T: kwart appel die over was van de kinderen met een kop thee A: lasagna met salade
o: 2 crackers met kaas en veel koffie t: boterham met auberginepasta en tomaat en j'us (m'n 'echte' ontbijt) l: boterham met kaas/courgette en water t: zak radijsjes + hand pistachenootjes en water en straks: a: zalm/pasta/groente en wijn t: yoghurt en kamillethee
O: Beschuitje met jam en een smoothie van banaan en avocado. T: 2 kopjes thee, handje aardbeien en een rijstwafel. L: Kopje zelfgemaakte tomatensoep met een broodje en een 2 glazen water. T: Kiwi en een bakje rauwkost (komkommer, wortel en tomaat). Glas water en kopje thee. D: Pasta met broccoli en zalm en een bakje yoghurt.
O/L: 1 pistoletje met kipsate salade & 1 croissantje. Glas verse Sap en kopje latte machiatto. T: halve komkommer, mini appelflapje Straks eten we hele kip met aardappels en veel groentes en salade. Overdag sowieso weer 2l water/groene thee
Verder als tussendoortje een schaaltje yoghurt met wat cruesli En als avond eten aardappels, andijvie en een schnitzel..
O: Mug cake van 1 banaan, 1 ei, havermout, honing en cacaopoeder. 1 glas optimel T: 3 Rijstewafels Flesje vitaminewater L: 4 Crackers met kalkoenfilet Flesje water T: Klein zakje bolognesechips Flesje water D: Gebakken aardappels, sperziebonen, spekjes , champignons 1 glas cola light
Ontbijt: bak kwark met een banaan en aardbeiden en een kop koffie Tussendoor: handje nootjes Lunch: een banaan (had geen tijd om te lunchen) en kop koffie Tussendoor: handje nootjes Diner: Champignons met Spinazie, kip en paar gebakken aardappelen. Tussendoor ook nog gewoon water gedronken.
cracker 30+ kaas, cracker jam stukje mango en wat aardbeien 2 broodjes filet en een gekookt eitje appel asperges, ham, ei, krieltjes 2 koffie, 1 melk, stuk of wat glazen water