Ik sta er echt van te kijken hoe slecht en weinig sommige mensen eten. Ik heb op.... Brinta met amandelmelk Eiwitshake en Rijstwafel pindakaas Drie volkorenboterhammen en twee gekookte eitjes Magere kwark met cashewnoten en lepeltje honing Zoete aardappel met 300 gram andijvie/prei mengsel en 100 gram gehakt Vanavond nog paar aardbeien en en eiwitreep
En ik heb net Chili con carne met bruine rijst en salade op. Heerlijk! Als ik vanavond nog honger heb, snaai ik wat fruit of groente.
T. Thee en een glas wijn A. Aardappeltjes met rozemarijn en zeezout uit de oven, entrecote lapjes en gegrilde groente (courgette, tomaat, paprika) Bakje yoghurt met limonade siroop
O: Magere kwark met granola van eat natural T: 2 maiswafels met notenpasta en banaan. L: omelet van 2 eieren, melk en groenten (champignon, pompoen, bosui en courgette) T: 2 kiwi's D: nasi met satésaus T: paar snoepjes Drinken koffie, thee en water
Ontzettend slecht vandaag. O : Geen L: Geen A: soep en een tosti Qua drinken: Koffie, water en rooibosthee. Heb het super druk en veel stress en krijg dan geen hap door mijn keel. Juist nu ik net goed bezig was met meer eten is dit weer een echte baaldag!
O: niets T: 2 koekjes op 't werk L: 1 hard broodje 1/2 met kaas 1/2 met Nutella en 2 rijstwafels T: 3chocolaatjes A: gevulde pasta champignon en watermeloen na Vnvd nog fruit en hopelijk verder niets. Vandaag een echte ik "ben ongesteld en moet chocolade dag" morgen weer gezond verder..
Ontbijt: 2 spelt/rogge beschuitjes met notenpasta Tussendoor: cherrytomaatjes Lunch: salade, bestaande uit een slamix met tomaat, komkommer en tonijn Tussendoor: halve komkommer Avondeten: couscous (ik reageer morgen ff op je berichtje hoor!)
Sochtends een pan-tosti ham kaas een hand vol snoeptomaatjes met thee. Tussendoor een croissantje en een klein prinsessengebakje bij ikea en twee glazen thee. Lunch was een grote bak verse aspergesoep van gister nog. Savonds per uitzondering met mn beste vriendin die ik heel weinig zie naar de snackbar geweest en daar lekker een frikandel speciaal en patat mayo uitjes gegeten met een cola. Nu nog een bak fruitsalade met oa. Meloen, aardbei, appel, druif en annanas. Straks twee glazen thee en hoogstwaarschijnlijk nog een donut!
O: yoghurt met havermout en thee T: druiven en thee L: spelt cracker met kipfilet en cracotte met kipfilet, stukjes zoete punt paprika en thee T: appel en thee D: sperziebonenschotel met courgette, paprika, gehakt en krieltjes T: thee met stukje pure chocola T: kiwi met thee Verder nog water.
O: 2 boterhammen met kaas en thee T: banaan en een halve appel L: 2 boterhammen met ham , gekookt eitje en worteltjes met thee T: aardbeien en een koekje D: 1,5 bord sperziebonenschotel en aardbeien yoghurt Heb tussendoor water en thee gedronken
ontbijt yoghurt met Musli 2 koppen koffie lunch tosti kaas, stuk komkommer en een glas sinaasappelsap tussendoor water koffie 2 oreo koekjes avondeten 1 bord bulgur met kip tomaat ui en aubergine water
ontbijt: -- Tussendoortje: Jodekoek Lunch: 3 kleine boterhammetjes met kaas Tussendoortje: Chocola Avondeten: Rijst met vis Tussendoortje: 2 plakjes cake. Drinken: koffie, water en 1 glas Icetea.
O (6 uur): 1 boterham met hagelslag, goedemorgen drinkontbijt O (9 uur): 3 boterhammen met vleeswaren, thee T: 3 koppen koffie en een appel
O: 1 boterham met Pb2 pindakaas poeder T: 1 beschuit, zonder beleg L: 2 boterhammen met eru 15+ bieslook en kipfilet (maak ik tosti van) T: 2 WASA zeezout/sesam crackers D: bak gemengde sla met augurk/tomaat en beschuitje T: 1 Questbar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet nog dat je toen graag positiekleding wilde overnemen 😉 Heb ik inmiddels niet meer maar ik ben heel blij voor je!