Geitenyoghurt met een handje noten Ombar chocolade klein reepje 35 gram (ik heb dan een chocolade craving 😁 Tosti van 2 koolhydraatarme boterhammen met een plak kaas van 35 gram en plak ham van 20 gram en een beetje ketchup Gedronken: water en nog eens water
O: glas water, koffie, beschuitje jam en 30 min later nog een mini krentenbol T: stuk zelfgemaakte taart (witte chocolade, bestongne, slagroom.. Te slecht) L: zie foto! Yoghurt met fruit uit de diepvries.
O: Kwark, een banaan en thee. T: 2 koppen thee, appel en een rijstwafel. L: Broodje met gerookte zalm, avocado, komkommer en rucola en wat bulgursalade. En een kop thee en een glas water.
Vanmorgen 3 abrikozen. Tussendoor een bruin bolletje zonder beleg. Lunch een peer en een stukje kaas nu een broodje kaas.
O. Griekse yoghurt met Bosbessen, zelfgemaakt sapje van citroen, gember en appel en een kop thee. T. Speculaasje, kopje thee en een bakje met banaan, peer en druiven. L. 2 wraps met carpaccio, rucola, zongedroogde tomaatjes en truffelmayonaise. Glas limonade en glas kokossap.
O 3 rijstewafel met pindakaas in de auto. Had geen tijd om havermout te eten 😅 T magere kwark met chiazaad L salade T banaan D ik denk broccoli met vis en krieltjes
Ik begon vandaag goed met zowaar een ontbijt, maar daardoor hoefde ik geen lunch.. O: bruine boterham met kaas en een paar plakjes tomaat en een kop thee T: citroenlimonade L: thee T: zometeen fruit met de kinderen A: restje salade en Griekse yoghurt met walnoten en een klein beetje honing als toetje
Zo 2 rijstwafels met pindakaas. Dan een flink stuk fietsen on de oudste op te halen en onderweg een bolletje ijs scoren. Vanavond whole weat wraps met kipfilet, paprika, mais, courgette, ui en aubergine en salade. En een beetje crème fraiche.
O: Bak volle kwark met handje frambozen (diepvries) en granola, glas water en 2 koffie T: Banaan en water M: 2 Walkornboterhammen met huttekase en zalm en peper, 2 glazen water T: Fruit (diepvriesfruit want de peren waren nog niet rijp) Planning is vanavond noodles met wokgroenten en kip te eten. Vanavond drink ik iig nog een koffie met een stukje hazelnotenchocolade
Om 6.00 een banaan. O: magere kwark met granola en een paar walnoten T: dadel/kokos cake (traktatie collega) T: bak rauwkost (paprika, tomaat, radijs) L: 2 speltboterhammen met komijnenkaas Ik ga nog eten: Kiwi Gekookt eitje Andijviestamppot met 1/2 gehaktbal. Ik deel mijn vlees altijd met zoontje.
Ontbijt: magere yoghurt met lijnzaad, moerbeien en goji bessen Tussendoor: koffie en water. en een handje frambozen. Lunch: salade van wasabi rucola, tomaat en mozzarella. 3 volkoren crackers met huttenkase en tomaat. Bakje magere yoghurt. Tussendoor: yoghurt en stukje 32+ kaas Ik ga vanavond eten: Omelet met groenten en schimmelkaas. Geroosterde broccoli. Later op de avond eet ik meestal nog wel een stukje kaas.
Ontbijt: yoghurt met muesli Tussendoor: een granenreep Lunch: 2 volkorenbroodjes, 1 met kaas en 1 met kipfilet Tussendoor: 1 appel en een handje dorito's met chilisaus Diner: volkoren spaghetti bolognese en aardbeien na
Sochtends biologische yoghurt met cruseli en honing met thee. Tussendoor een mini babybell kaasje, een appel en glas water. Smiddags twee boterhammen met omelet met kalkoensham en water. Tussendoor snoeptomaatjes. Tussendoor voor het eten een handje chips Savonds wraps gevuld met groenten kidneybonen en kip geserveerd met quacemole en zure room. +water Nu alleen nog een kop thee
O; 3 bakken koffie, een banaan en een appel L; 2 boterhammen met kaas, ham en rucola en een flesje cola T; chocokoekjes D; aardappels, bloemkool en kip
O: bak yoghurt en een banaan met thee T: gebakje in de stad en thee L: 2 geroosterde boterhammen met rucola en rauwe ham en thee T: appel en aardbeien en thee A: ciabatta pesto met gerookte zalm en rucola Nu alleen nog thee
T: Kiwi, halve komkommer, twix white en twee koppen thee. D: Aardappelen, spinazie, vissticks en yoghurt. Nu alleen nog thee/water
Tussendoor nog 2 boekweit quinoa wafels Avondeten: 300 gram bloemkool 75 gram gebakken aardappelen en een magere runder hamburger Nu sporten en dan nog wat daarna
O; havermout met geraspte kokos, kaneel en banaan T: een klein stukje cake en een smoothie van vers fruit L: 4 speltcrackers met hummus en komkommer T: bakje bosbessen en een krentenbol A: Linzenschotel met wortel/ui/knoflook/selderij en een catalaans worstje T: schaaltje aardbeien en handje rozijnen Gedronken: 2 koppen koffie, 4 koppen thee, 3 glazen water.