ontbijt 2 crackers met vruchtenhagel lunch 1 plak peperkoek tussendoor halve banaan diner aardappels, bloemkool, slavink (spijt van, calorieenbom en niet zo lekker) met kaassaus en bakje yoghurt dat was het voor vandaag ik denk dalijk nog een cracker ofzo...
Leuk topic (echt Hollands) 2 boterhammen met chocopasta 2 lange vingers 1 krentenbol 6 gekruide kleine kippenpootjes bloemkool,aardappels, snitzel kersentoetje meloen met perzik en straks een schaaltje nibbit chips.
Ontbijt : grote bak Optimel yoghurt met Allbran-plus vezels Tussendoor : een perzik Lunch : roggebroodje met 30+ kaas, 1 bruine boterham pindakaas, een appel Tussendoor : een Vifit vezelyoghurtje en een kiwi Avondeten : ovenschotel met prei, paprika, gehakt en aardappel Toetje, paar uurtjes na 't eten : beetje chocolademousse (light, hahaha) met wat Optimel vanillevla (jammie!)
Nou Natas volgens mij heb jij de gemiddelde nog een beetje omhoog kunnen krijgen met het gezond eten, want de rest bakte er niets van zie ik Lekker gezond allemaal dames Snoepen?...huh?..hoe bedoel je? Hoe gezond ik heb gedaan in de 9 maanden dat ik zwanger was zo ongezond doe ik nu volgens mij
ontbijt: magere yoghurt met muesli tussendoor: appel lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer tussendoor: appel avondeten: 2 kommen zelfgemaakte erwtensoep
Ik ben de enige toch niet Ozzy? Moet zeggen, voorheen was ik niet zo braaf hoor. Maar sinds ik ben gestopt met roken in april ben ik er erg op gaan letten, wilde niet verzanden in veel snoepen. Eten smaakt me nu ook meer, dus ben veel fruit en magere yoghurt etc. gaan eten en de berg groente gaat er nu ook wel in. Heb niet alles goed doorgelezen, maar ik vind sommigen zo weinig eten. Zoals Sunnycloud, daar red ik het niet mee op een dag
Ah, Judith doet 't nog beter zie ik....... zij heeft zelfs de light chocomousse niet Mijn enige zonde, maar zoooooo lekkurrrrrr 8)
2 stukken volkoren brood zonder beleg Thee 2 stukken volkoren brood met hagelslag Thee erbij tussendoor appel en een half stukje kruidkoek 1pans gerecht van iglo uit de diepvries kwark yoghurt en een beker thee en aardig wat water tussendoor
ontbijt: 2 boterhammen met appelstroop lunch: 2 mueslibollen met kaas tussendoor: 2 babybell kaasjes avondeten: stukje koolvis, veel spinazie en beetje aardappelpurree drinken: heeeel veel thee, groot glas melk, groot glas Adez mango-abrikoos (lekker!)
Heb je even Ik begon de dag met een pakje crackers en een klein pakje yogi drink, toen een halve ontbijtkoek (zo 1tje in porties) Toen een zakje maltesers met ranja, maar dat is er weer uitgekomen. Zit nu aan een zak sla. Naturel.
2 keloggs repen met peer en chocolade , 1 bruin broodje kaas , 1 pittenbruin broodje met zalmhuzaren salade , 1 pakje crackertjes , 1 plakje kaas , paar stukjes rauwe spek heb trek
2 beschuitjes met hagelslag 4 donker bruine boterhammen met worst 1 vanille rijstetoetje (en dadelijk aardappelen groente stukje vlees) (vanavond nog een appel en een banaan) En dat was het dan denk ik wel zo een beetje hihihi
4 bruine boterhammen 4 plakjes worst 4 salmiakballen vette reep chocola half bord zelfgemaakte bami met veel groente scheppie satesaus (helaas geen bechamelsaus) 3 augurken
Tot nu toe: 2 croissants dubbele boterham met pindakaas 1 appel 4 tikkels stroopwafeltje zonder stroop. Ik ben nog aan het denken wat ik vanavond ga eten...
*Pakt pakje uit kast* Er staat op "Zachte wafels" Van het merk Gouden aar. Het zijn gewone stroopkoekwafels, alleen zonder stroop. Ook lekker zoet, alleen niet kleverig of misselijkmakend. Kocht ze eigenlijk vanmiddag voor het eerst, maar ze zijn erg lekker te eten. (Bij de EM-TÉ)
2 broodjes hamburger/sla/tomaat/komkommer/cheddar. 2 krentenbollen met suiker. 1 broodje kaas met sla en straks aardappels,spruitjes met gordon blue en een kaassausje