haha leuke topic pfff ff denken hoor vanmorgen vroeg, 3 bruine boterhammen , 1 met grillworst, 2 met kaas 12 uur een banaan en 2 plakjes pekelvlees, en 2 kleine ronde plakjes grillworst (had hartige trek) om 4 uur heb ik een pakje sultana's genomen,... en nu eet ik zo een bordje rijst met gebakken paksoy en gesmoord vlees. vanavond waarschijnlijk nog een bakje vla met een toefje slagroom oeps ben iets vergeten , ik heb om een uur of 2 nog een trosje druiven genomen
3 boterhammen met groot glas karnemelk Peer Zometeen gekookte aardappelen, spruitjes en speklapje... En wat bitterkoekjes-griesmeel Zooow best weinig eigenlijk
muslie met yoghurt italiaanse bol met salami zakje chocolade geld handje chocolade pepernoten en verder nog niks had eigenlijk pannenkoeken meegenomen maar heb ik niet gegeten
Vanmiddag heb ik gegeten een half meergranen stokbroodje met tonijnsalade. En vanavond heb ik een stukje frikando of hie je het ook schrijft gegeten met italiaanse aardappelschotel en wiltlpf uit de oven. Met als toetje een kommetje magere kersenyoghurt
Ik at vandaag: - 6 boterhammen (lekker met kipsate, niet allemaal hoor) - aardappelen, prei en piepklein stukje vlees - zometeen aan de aardbeiencake (zo heet dat geloof ik) - .... nou...volgens mij heb ik verder niks gegeten....wat slecht zeg! Voor 36 wk zwangerschap :-D
vanmorgen een pakje sultana,een bak vruchtenyoghurt. chocoladevla,bruin broodje kaas,snoepjes. vanavond een groot bord spaghetti! en zometeen mijn eerste stuk gevuld speculaas van dit jaar...mmmm
euhm even denken 1 kop thee 2 boterhammen met kaas paar chipjes kop noodels sint chocolade shoarma glas cola
ik heb netjes gedaan 1 cracker met vruchtenhagel en een ontbijtkoek maaltijdsalade 1 banaan rostirondje 1 en 2 aardappelkroketjes en karbonaatje 1 dropje.
ehhm klein stukje stokbrood met kaas croisantje met kaas 3 glazen yogi drink zonder suiker pakje light chocolademelk kiwi vanille vla met banaan stukje "draadjesvlees" uit de pan gesnoept. rolletjes stophoest en een rolletje mentos ( heel erg maar ik had kriebelhoest) pffff veel eigenlijk!
ow jeej haha.. 2 boterhammen met kaas 1 appel 1 peer 1 beschuit met hagelslag koekje aardappels 1 gehaktbal rode bietjes sla Dat was het tot nu toe.. Wie weet ga ik zo nog wat snoepen haha.. Maar we hebben laat gegeten, dus denk niet dat ik nog wat op kan.. (me buik is vol genoeg haha)
2 boterhammen met 2 plakjes 30+ kaas 5 speculaasjes pakje sultana's groot glas adez 3 glazen melk glaasje appelsap kopje lentesoep + 3 droge bruine boterhammen 1 tosti ham/kaas extreme vreetbuien dus weer
2 crackers met kaas 2 glazen vers vruchtensap van de AH 2 volkorenboterhammen met kaas 1 kopje tomatensoep 2 blikjes cola light 2 kiwi's 1 mandarijn 1,5 liter water En straks... hmm... ff inspiratie opdoen in het 'wat eten we vandaag' topic
Magere yoghurt met kornflakes Rijstencracker met halva jam 1 beschuit appelstroop 1 beschuit halva jam 2 liter water 2 appels 2 kiwi's 2 koppen koffie 1 glas grapefruitsap Straks; Gekookte piepers en gekookte witlof met een biefstukje en rauwkorst
uhhmmm ff denke 2 boterhamen met snijworst 2 boterhamen met pindakaas 2 handjes spekjes (nieuwe verslaving sinds bevalling) en dan uit de frietpan kipkorn en friet met remia kipsate 1 appel o e ik vergeet het bijna een paar blokjes kaas uit het handje en heel veel koffie gaaaaaap vandaag dus niet veel gezonds op maar voel me ook niet helemaal lekker vandaar dat ik weinig moeite heb gedaan voor een lekker avondmaaltijd.
2 dubbele boterhammen met stroop de halve snoeppot leeggeroofd kan er gewoon niet vanaf blijven broodje gezond friet, boontjes, met haché 3 koekjes
Jeetje, wat eten de meesten weinig. Voel me nu een vreselijke vreetzak. Gisteren naar binnen gewerkt: grote kom brinta 2 stuks fruit chocoladetaart 7 volkoren boterhammen chocoladetaart ( ) rijst met groene kool en vis 3 rijstwafels met kaas
leuk vanochent 6 uur opgestaan 2 groote mokken thee en 2 bruine crackers met smeerkaas ham 7.30 3 flessen water ( werk in de zorg en erg warm in badkamer) 9.00 1 pak optimel drink lemon (zooo lekker) plakje ontbijt koek 12.00 bruine bol met sla en komkommer en tomaat 2 glazen melk het is nu 2 uur en heb net weer een beker met thee op om uur of 4 2 appels denk ik vanavond eeten we boerenkool met worst
bakje smaks met een glaasje jus d'orange en een kopje koffie voor ontbijt. daarna nog eens een kopje koffie en tussen de middag een bruin stokbroodje met ham en camembert en een beker karnemelk. oh, en nog eens een kopje koffie
2 broodjes met vlokken kopje thee met bisqietje(weet niet hoe je het schrijft) meusli met yoghurt crossiant