De muren beneden doen we structuurverf in de kleur 9010. Maar welke kleur doen we de deuren dan? Boven is alles wel wit, welke kleur doen we die deuren dan? Zijn nu verrookt geel dus moeten wel gebeuren..
Ik heb mijn muren ook 9010, 1 muur grijs en de deuren + kozijnen ook 9010.. 😊 oogt heel mooi!
Hier de muren 9010 en 1 muur antraciet (weet ik het nummer niet van uit mijn hoofd) De deuren en kozijnen zijn nog niet gedaan, deze zijn nu zijdeglans wit. (echt wit, geen 9010) En dat willen we weer gaan doen.
Ik heb de meeste muren 9010, zo ook de deuren en kozijnen. Echter, in de keuken heb ik de muren dus echt wit, alleen vind ik de 9010 deuren nu niet echt mooi combineren. Oogt niet zo 'clean'. Als je de muren boven dus wit hebt, zou ik de deuren ook wit maken. Beneden dan alles gewoon 9010.
alles 9010, dat vind ik zelf het mooiste, anders zie je altijd kleurverschil tussen muren en deuren. We hebben in alle ruimtes nog wel een andere kleur extra gebruikt, maar wat wit is, is 9010
Wij hebben de muren 9001 en de deuren kozijnen en overig houtwerk (vaste plinten) heel lichtgrijs. Ik vind het prachtig. Buiten zijn juist de kozijnen allemaal wit en de deuren wat donkerder grijs.
Haha wit heeft maar 3 tinten dacht ik dus dat is niet zo moeilijk We doen inderdaad de muur achter de bank een kleurtje geven, welke ben ik nog niet over uit..
Ow serieus? En dat is voor alle merken hetzelfde enzo? Weer wat geleerd,ik ben echt erg met zulke dingen hoor....
Nee het zijn RAL-kleuren http://nl.wikipedia.org/wiki/RAL_(kleursysteem) Hier wit op de muren, echt wit dus en 9010 op kozijnen, plinten en deuren.