Heel wat kleertjes het meeste merkkleding zo een 20 stuks voor 20,- schildpad waar je blokjes in kan gooien voor 1,- zo een ding waar als je op een knopje drukt dat er wat omhoog komt voor 0,50 stapeltoren (fp) voor 1,- een speelapp. waar je ballen boven in gooit en dan gaan ze er trapgewijs af met een muziekje voor 4,- een stoeltje (fp) 1,- badzitje 1,50 nog iets waar je blokjes in gooit en dan kan je het ronddraaien en dan valt het er aan de onder kant uit 1,- nog een wippertje, boxkleed, en een houten stoeltje. Papa zoekt het speelgoed uit, (is nog het grootste kind) en mama mag het schoonmaken!! Dilano is er wel weer even zoet mee. groetjes snoet
Ik heb een sesamstraat boerderij over compleet (2 pino's en een grover die er niet bij horen erbij) gekocht. 4,- Een heel schattig popje wat zo in de draaimolen gaat (wasmachien)...zag dr liggen en dacht neehee heeft ze al zoveel...en toen kwamen we langs de andere kant en lag ze er nog...tja.. en toen bleek ze ook nog maar 0,50 cent te kosten...TJA! En een ernie dokter pop...die wilde ik eerst niet hoewel ik hem in de winkel al eens in mn hand gehad heb) en toen bleek hij helemaal schoon, compleet EN werkende te zijn voor 1,- Een tiktak dvdtje 1,- En toen zijn we op de terug weg nog even langs de 2ling hier tegen over geweest want die stonden bij huis limonade en spulletjes te verkopen maar dat schoot niet zo op. Meiden weg...spullen stonden er nog. Wij aangebeld en gemeld dat we klanten waren Waren ze met mama mee naar de markt...tjah... Dan kopen we wat en dan moet t zo meteen maar aan de dames gegeven worden. Ja ach zegt de buurman het verkoopt zo niet dus ach...breng het morgen wel allemaal naar de stort ZONDE joh... puzzels, zandbakkie, etc. Dus stond even van Zoek maar uit wat je wil hebben...neem maar zo mee zei hij toen hij mn kop zag Nou dus nu hebben we 3 houten puzzels, een zandbak schelp en bert en ernie knuffels en een fisher price kassatje (die ouderwetse waar ik vroeger op de kleuterschool helemaal weg van was ) En een traphekje, allemaal voor op de camping. Echt lief van hem! Dus heb toch ondanks protest mn portemonai getrokken en hem gesommeerd het geld dan maar in de kinderen hun spaarpotje te doen Zegt hij ook nog ja we gaan van t weekend eens opruimen dus als ik nog wat leuks tegen kom voor die kleine meid dan kom ik het wel brengen! Nou toppie toch!? En aan de andere kant hebben mn 2 zonen een berg aan zooi verkocht en 36,- verdient...en deze weer uitgegeven aan andere zooi... zucht... Nouja de zooi (spelletjes, pokemon kaarten, harry potter dvd's en knikkers) die ze nu hebben is minder rommelig als de berg auto's enzo die ze verkocht hebben... Alhoewel...die knikkers . Na Wendy dr slaapje nog even door het vondelpark gewandelt maar mijn god wat een verzameling rommel zeg! Wel leuke dingen gezien zoals van die trommelende jongens (weet niet hoe dat heet) En capoeira. En allerlei kinderen met muziek. Daar hebben we ook nog wat geld aan gegeven. Gezellig dagje dus!
Een jas voor mijn vriend (niet van de rommelmarkt, maar uitverkoop bij een winkel) en een adapter voor mn macbook de vorige was kapot.. en wat zijn die dingen duur! Verder op straat eigenlijk ook niet veel gezien wat ik leuk vond!
Een porobole dvd speler met twee schermjes werkt ook nog wel bij een kenis voor maar 5 euro een popenwagen ook daar voor maar 2 euro een barbie step Voor me meisje voor 10 euro een Baby popen wipper voor 2 euro Twee vasen voor me raam 2 euro En een super gaaf setje kleding voor 5 euro Bekijk bijlage 68729
Dit jaar was er helaas veel troep. Heb alleen bij de lingeriewinkel (sale) een heel sexy nachthemdje gekocht HAHA. Daar is manlief ook blijer mee dan nieuwe accesoires voor in huis... En uiteraard een lekkere verse wafel JAMMIE En we kopen elk jaar tompoucen... Geen idee waarom eigenlijk, want zo lekker vinden we ze niet.... Hopen dat het volgend jaar droog is, dan staan er weer meer mensen. Was nu erg weinig
2 poppen van toy's story! Tijn is helemaal gek van die film! Nu hadden we al gezocht naar die poppen, maar of ze zijn niet te krijgen en als je ze al vind, knetter duur! En nu op de vrijmarkt echt gezocht en jahoor: Zowel Buzz als Woody! Mijn zoontje is de koning te rijk, en dat voor 2 euro samen! (scheelt weer heel veel euro's volgende maand in disney!) Verder nog een puzzel en een motor. Ik hou er wel van, maar koop alleen spullen die er echt goed uitzien, troep komt er hier niet in! Wilde nog in een ander dorp kijken, maar Tijn had koorts en Lara moest echt even naar haar eigen bedje! En smiddags was het niet meer echt leuk! kus miek
hier heeft het gelukkig niet geregend! Ik heb gekocht: hele leuke nieuwe slippers gekocht. Voor me dochter, mooi boek, korte broekjes, hele mooie trui nieuw van river woods voor 3 euro! zelf heeft ze een kasteel uitgekozen met muziek en lichtjes en poppetjes. 2 puzzles. Een prikbord voor de kaarten op te hangen van postcrossing. Volgens mij was het dat! Valt wel mee!
Dochterlief kreeg geld van ons en heeft leuke dingen gekocht op de vrijmarkt: -Zeemeerminbarbie en "huis" 3 euro -een ding van totaly spies (ze noemt het een expowder?), 0,10 cent -disneyprinsessen kasteeltje, 1 euro -laptop van de winxclub, 5 euro -winxclub map, gratis (omdat die mensen weggingen gaven ze het weg) -dansmat van k3, gratis (omdat ie mensen al weggingen gaven ze het weg) -een klein soort barbietje die je kunt wegschieten (heeft vleugels) 0,50 cent -een disneyprinsessentasje 0,20 cent -van jumbo "ik leer lezen en schrijven" dan moet ze woordjes leggen zelf. 4 euro Voor zoonlief heb ik blue's clues lotto gekocht, al kan die dr nu nog niks mee. 1 euro
2 winslichten ( 2 euro) Poppenhuis met inrichting (5 euro) stickerboek nieuw ( 1 euro) paraplu voor Rosalie (2 euro) Boodschappen mandje voor bij dr poppenwagen (gekregen van oma)
helmaal niets! ik ben ook helemaal niet op een markt geweest. dat geslenter is helemaal niet oor mij weg gelegt. ik word erg snel geirriteert als mensen constand tegen de kinder wagen aanlopen etc. (wat vorig jaar uit morgen dat ik dus echt niet meer op ging letten waar ik liep en mensen op de hakken het gereden) nee dan koop ik het wel nieuw.
ohhhh ik hem me heerlijk vermaakt!! eerst `s ochtends lekker alleen naar de rommelmarkt geweest hier in het dorp en `s middags met manlief en de meiden naar Zwolle geweest. Was eigenlijk op zoek naar een poppenstoeltje, maar niet gevonden , dus toen ik thuis kwam, meiden op bed, man op de bank ging ik nog lekker even naar lelystad, maar ook helaas daar niet gevonden. Maar wel.... - 1 zwemband voor de kleine, 0,50 - 2 stoelverhogers 5,00 - 1 garage van little people, 4,00 - 1 werkplaats van little people 5,00 - aantal autootjes, 2,00 - doos vol met eetspulletjes en kassa, 3,00 - 3 puzzeltjes zgan 4,00 - 1 setje kleding van baby barb 2,00 heerlijk nu al zin in volgend jaar.
hier ook op een rommelmarkt geweest. 2 boekjes van Dora 1,00 (samen) 1 groot dora boek met geluiden enzo erin 4,00 Dora aankleed spel 1,50 Een doos met zo'n driewielstep, rolschaatsen en alle beschermers erbij voor 15e (was nog helemaal nieuw!) een Dora pop voor 50c een speelbal met geluidjes voor mijn zoontje 2,50 een waterplay voor buiten straks 2,00 een het eerste deel van stieg larsson (rest had ik al) voor 2,50. boel leuke dingen gehaald dus....kind blij...mama blij
Vind ik dus ook, en dat heb ik ook met kleertjes .. Ieuw het idee alleen al dat daar vreemde kids in hebben gezeten .. Ik vind tweedehands kleertjes zowieso niet echt je van het maar dat is meer iets persoonlijks, ik vind dat soort dingen al snel vies, ook al zou het van familie komen En dan kan het nog 100x gewassen worden maar het blijft '' vies '' in mijn ogen Bedoel ik overigens niet lullig ofzo hoor, maar das gewoon een tik van me
een boek met konijnenverhaaltjes elke dag een nieuw verhaaltje het hele jaar door.. tis nog wel vroeg maar dat maakt niet uit.. kan papa alvast oefenen hahah
Hier regende het de hele middag dus toen we eindelijk konden gaan waren de meeste kinderen al met hun spullen huiswaarts gegaan. Toch nog wel 2 kindertuinstoeltjes gekocht voor 2,50 euro