Bij mij is het gewoon uit gemak.. ik heb geen zin om alles telkens in/uit tas te halen. Als ik naar de stad ga dan heb ik een klein tasje mee met enkel het noodzakelijke; pasjeshouder, telefoon, herbruikbaar tasje en sleutels. Als ik ga werken heb ik m'n grote schoudertas mee waar dus alles in zit.
Hier ook, ik heb ook nooit zakken waar bv mijn sleutels en telefoon in passen, dus die zou ik zonder tas al vast moeten houden de hele tijd… Dan liever een tas
-Telefoon -Sleutels (2 bossen; huisleutels en autosleutel) -Portemonnee -Zonnebril -Draadloze oordopjes (niet altijd) -Iets van Smintjes ofzo (ook niet altijd) -En momenteel kleurstalen Ik neem mijn tas altijd mee. Maar heb een tas die ik schuin over mijn schouder hang. Een gewone hand of schoudertas vind ik irritant.
Bij een dagje pretpark wel, dan hebben we een rugtas mee, anders neem ik niets extra's mee. Als ik met de oppashonden ga wandelen heb ik ik rugtasje bij me met handgel, poepzakjes, hondenkoekjes en een flesje water.
Standaard: Portemonnee Sleutels huis en auto Klein doosje met medicatie voor hoofdpijn of buikpijn Papieren zakdoekjes Telefoon heb ik in mijn broekzak
Medicatie Parfum roller Zakdoekjes Sleutels Handschoenen Handen warm dingen Kleine verpakking zonnebrandcrème Portemonnee Pepermunt Doosjes rozijnen
In de zomer een klein tasje met telefoon, sleutels en pakje zakdoekjes en soms een zonnebril. In de winter zit dat in m’n jaszakken (muv zonnebril).
altijd te veel. haarelastiekjes haarspeld lipgloss lippenstift smint portemonnee plakband earpods usb stick pennen ijslepeltje (?) paracetamol sns randomreader veiligheidsspelden pleisters mascara sleutels telefoon maandverband
maandverband, pleisters, paracetamol, nemen niet veel ruimte in, en zijn wel fijn om bij je te hebben. haarspeldjes, pen of lipgloss zijn misschien niet nodig, maar nemen ook niet zoveel plek in. zo vult een tasje zich snel.
Gsm,portefeuille en sleutels Verder niets. Wanneer we op uitstap gaan, gaat er een grote rugzak mee en blijft mijn handtas thuis. Maandverbanden en tampons neem ik niet standaard mee. Papieren neusdoekjes liggen in de auto en neem ik mee als ik zie dat het nodig is.
Telefoon, sleutelbos, eventueel autosleutel als ik met de auto weg ben, beurs, zakdoekjes, deo, haarelastiekje en een kam. En als ik naar mijn werk ben dan komen daar nog de werktelefoon en sleutels van het werk bij.
Pakje zakdoekjes Telefoon Lipbalsem Paracetamol Smintjes Kauwgom Beetje kleingeld Deo 2 parfum proefmonsters Pen Elastiekje en borstel Sleutels
Mijne is wel wat groter omdat m’n laptop erin kan maar ik heb ook een duplica van m’n grote en daar past het ook in. Zo’n schoudertas. Heerlijk inderdaad!
Portemonnee met rijbewijs en andere pasjes en geld Tubetje zonnecreme Zakdoekjes Pleisters Haar elastiekjes Maandverband tampons inlegkruisjes Kauwgum en smintjes Mijn sleutels Tubetje lipgloss
Nou precies. Als ik even naar de AH ga dan neem ik alleen m’n portemonnee mee waar alles in zit wat ik nodig heb. Ga ik werken of dagje weg, dan neem ik een tas vol mee. En een tas vol klinkt heel zwaar maar dat valt best mee als je alles in mini meeneemt.
Brengen/halen naar school neem ik helemaal geen tas mee. Sleutels en telefoon neem ik los mee. Als ik in het dorp blijf (incl supermark) neem ik in een tas mee: Portemonnee Telefoon Sleutels Zonnebril Ga ik verder weg dan komt daar bij: Pakje zakdoekjes Een pen Klein toilettasje met daarin 2 inlegkruisjes, strip adhd medicatie, strip paracetamol, 2 pleisters, 2 elastiekjes Flesje water Kleingeld Ga ik een heel stuk verder, en neem ik nageslacht mee, dan gaat er een grote rugzak mee met daarin een halve drogisterij, supermark, kledingwinkel, elektronicawinkel en wat je maar verzinnen kan.
Diarreeremmers Lactose verteer pillen Zakdoeken Tampons Brillendoekjes Zonnebrillen En vaak een geplet koekje in de verpakking Portemonnee Telefoon Sleutels Opvouwtasje voor spontane boodschappen